امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

رقابت‎های تخصصی مهارت‎سنجی در «فن‎آورد» شبکه چهار

مشاهده ۱۱۷۸
۱۳۹۹/۰۳/۱۷- ۱۳:۰۱

مسابقه تلویزیونی «فن‎آورد» با نگاه متفاوت و کارشناسانه به کسب و کارهای استارتاپی، از امشب 17 خرداد، روی آنتن شبکه چهار سیما می‎رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در هر قسمت از مسابقه تلویزیونی «فن‎آورد»، 7 شرکت‎کننده با تجربیات مختلف در حوزه‌های معماری، الکترونیک، سرمایه‎گذاری هوشمند، طراحی هویت بصری، طراحی بسته‎بندی، تبلیغات، طراحی کاراکتر، رشته کارآفرینی و ... شرکت و در هر قسمت سه داور طرح‎ها و ایده‌های شرکت‎کنندگان را ارزیابی می‎کنند و برنده نهایی اعلام می‎شود.
«فن‌آورد» فرصتی است تا صاحبان ایده‌ها با یکدیگر به رقابت بپردازند. استعدادیابی و کارآفرینی از جمله اهداف این مسابقه تلویزیونی است. موضوع قسمت اول این مسابقه که امشب (شنبه 17 خرداد) ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود درخصوص معماری است و 7 شرکت‎کننده برای برنده شدن با یکدیگر رقابت می‌کنند.
دکتر مرادی استاد مرکز معماری حوزه هنری، دکتر رئیسی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دکتر فروزانفر رئیس مرکز معماری حوزه هنری سه کارشناس و داوری هستند که در قسمت اول رقابت شرکت‎کنندگان را ارزیابی می‎کند.
اجرای این مسابقه تلویزیونی را آرش سروری برعهده دارد و علی ضیایی به عنوان گوینده با این برنامه همکاری می‌کند.
«فن‎آورد» به تهیه‎کنندگی علی اقتدارپرور محصول گروه اجتماعی شبکه چهار سیماست که دو روز در هفته روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت 21 از شبکه دانایی پخش می‌شود. محمد حسین عبدالهی مجری طرح و محسن حسینی کارگردان این مسابقه تلویزیونی هستند.

ویدئوها

امتیاز شما