امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

اجرای شب فیروزه‎ای این بار در قلعه والی استان ایلام

مشاهده ۱۰۵۸
۱۳۹۹/۰۳/۳۱- ۱۳:۳۱

جنگ شبانه «شب فیروزه‎ای» از امشب 31 خرداد، به استان ایلام سفر می‌کند و از قلعه تاریخی والی روی آنتن شبکه پنج سیما می‎رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شب فیروزه‎ای» یک برنامه ترکیبی زنده از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با همکاری سیمای استان‌هاروی آنتن می‌رود و در سومین سفر خود بعد از شهر های تبریز، کرمان به استان ایلام رفته است.
عبدالرضا اکبری هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون، امیر تاجیک خواننده، زهرا حاتم‎نژاد ورزشکار میهمانان امشب برنامه «شب فیروزه‎ای» هستند.
بنابر این گزارش، این برنامه دارای بخش‎های مختلفی همچون دعوت از هنرمندان و خوانندگان، گزارش از مکان‌های دیدنی و گردشگری، معرفی ظرفیت‎های اقتصادی ،میان برنامه، وله و .... است.
«شب‌ فیروزه‌ای» در واقع زیست‌بوم فرهنگی، تاریخی و تفریحی کشور را به تصویر می‌کشد و به‌طور همزمان نگاهی هم به ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری این استان‌ها دارد.
«شب فیروزه‌ای» شنبه تا سه‎شنبه این هفته (31 خرداد ماه تا 3 تیر ماه ) هر شب از ساعت 21:35 با اجرای مشترک ابوالفضل آقاخانی و آرزو خانی از شبکه‌های پنج سیما و شبکه ایلام پخش می‌شود.
این برنامه به تهیه‎کنندگی مشترک علی اکبر ذاکری و علی حیدری کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با همکاری سیمای استان‎ها روی آنتن می‎رود.
 برنامه«شب فیروزه ای» از سال 94 با سفر به استان‌های مختلف کشور روی آنتن شبکه پنج سیما می‎رود و خوشبختانه با اقبال خوب مردمی همراه شده است.

امتیاز شما