امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

دهه کرامت همراه با ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما

مشاهده ۲۱۰۲
۱۳۹۹/۰۴/۰۲- ۱۹:۳۸

هم‎زمان با فرارسیدن دهه کرامت، ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و امام رضا (علیه السلام) و همچنین بزرگداشت حضرت احمدبن موسی الکاظم (علیه السلام)، شبکه قرآن و معارف سیما در دهه کرامت مهمان نگاه‌های گرم مخاطبان تلویزیون می‎شود.
«ایوان بهشت» عنوان ویژه برنامه این شبکه در طول ایام دهه کرامت است که همه روزه، ساعت 21 با حضور کارشناسان مطرح معارفی به‎صورت زنده از حرم مطهر رضوی روی آنتن می‎رود. همچنین از سه‎شنبه سوم تیر مصادف با ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) تا شنبه 7 تیر، ویژه برنامه‎ای از حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) از ساعت 15 به8‎صورت زنده تقدیم بینندگان می‌شود.
مراسم تعویض پرچم حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام رضا (علیه السلام) و جشن‌های آستان قدس رضوی در دهه کرامت نیز در شبکه قرآن و معارف سیما پوشش داده خواهد شد.
«حاضر غایب از نظر» عنوان ویژه برنامه مهدوی شبکه قرآن و معارف سیماست که اولین جمعه دهه کرامت را از ساعت 10:30 به موضوع ولایت محوری حضرت معصومه (سلام الله علیها) و در دومین جمعه این ایام به موضوع عفاف و حجاب می‎پردازد، همچنین مستندهای مرتبط با دهه کرامت هر روز در ساعت 14 تقدیم علاقه‎مندان به این برنامه‌ها می‎شود.
پخش زنده دعای کمیل از حرم مطهر شاه‎چراغ شیراز و دعای ندبه از مسجد مقدس جمکران به‎صورت زنده در دهه کرامت از دیگر ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما در دهه کرامت است.
همچنین به مناسبت ولادت حضرت علی‎بن موسی‎الرضا (علیه السلام)، سریال «ولایت عشق» با کارگردانی مهدی فخیم‎زاده هرشب ساعت 24 ، روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما