امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراه با ایده‌های جذاب در مسابقه «یه کار خوب»

مشاهده ۵۴۴
۱۳۹۹/۰۴/۲۵- ۰۹:۵۲

مجموعه مستند مسابقه «یه کار خوب» با موضوع کارآفرینی و و تلاش گروهی از جوانان برای ایجاد یک شغل و درآمد اقتصادی، از چهارشنبه این هفته روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «یه کار خوب» عنوان مستند مسابقه‌ای ۱۳ قسمتی است که در از این پس هر هفته از شبکه افق پخش می‌شود. در این مسابقه تلاش چند جوان برای ایجاد یک شغل و درآمد اقتصادی به تصویر کشیده می‌شود. در این «یه کار خوب» به کارآفرینی اشاره خواهد شد، از ایده تا انجام که به نتیجه خوبی منتهی خواهد شد. تمام مراحل این مسئله در «یه کار خوب» برای شرکت کنندگان شبیه‌سازی می‌شود، ابتدا آن‎ها توانمندی‌های خود را نشان می دهند و سپس یک کارشناس توانگری با توجه به شخصیت و برنامه شرکت کنندگان برای آنها چالشی طراحی می‌کند تا به نقطه‌ای برسند که به جمله طلایی «اگر بخواهی می‌توانی» برسند. در مرحله بعد بخش کارآفرینی فرار می‌رسد، در این بخش که «نقشه گنج» نام دارد، شرکت کنندگان باید توانایی‌هایشان را به اثبات برسانند و در انتها نیز گروهی از کارشناسان مجرب، عملکرد آن‌ها را ارزیابی می‎کنند. محمد ساسان تهیه‌کنندگی «یه کار خوب» را بر عهده داشته است که از این پس هر روز به جز جمعه‌ها ساعت 21 روی آنتن شبکه افق می رود.
ظرفیت‌های کشاورزی آفریقا در انتظار ایرانی‌ها
مجموعه «آفریقا سرزمین فرصت‌ها» روایتی است از زندگی در قاره سیاه، زندگی با مردمان این قاره و گفت‎وگو درباره فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی آن‎ها که در هر قسمت، به یکی از کشورها یا مناطق سنتی آفریقا سرک می‌کشد. ششمین قسمت این مجموعه، «سفر جینجا» نام دارد و به معرفی ظرفیت‌های حضور شرکت های فنی و مهندسی ایرانی در اوگاندا از کشاورزی تا صنایع آب و نیروگاه می‌پردازد. مجموعه 10 قسمتی «آفریقا سرزمین فرصت‌ها»، چهارشنبه‌ها ساعت 22 و تکرار آن ساعت 16:30 روز بعد از شبکه افق پخش می‌شود.

داستان باغ‎های شمال در مستند «نووری»
مجموعه مستند چهار قسمتی «نووری» درباره وضعیت باغ‌های شمال ایران ساخته شده است، مستندی درباره وضعیت دیروز، امروز و آینده سرمایه طبیعی ایران زمین. در این مستند طی گفت‌وگو با کارشناسان و باغداران، به مسائلی پرداخته شده که کمتر شنیده شده‎اند ولی سال‎هاست که به عنوان تهدیدی برای این افراد و باغ‎هایشان مطرح هستند. «نووری» به تهیه‎کنندگی مریم رزاقی، چهارشنبه‌ها ساعت 17:30 روی آنتن شبکه افق می‎رود. تکرار این مستند روز بعد ساعت 8:30 پخش می‎شود.

امتیاز شما