امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
روح الله رجایی، سردبیر روزنامه جام جم درگذشت
روح الله رجایی، سردبیر روزنامه جام جم درگذشت

خداحافظ زائر کوی حسین!

مشاهده ۶۰۷
۱۳۹۹/۰۴/۳۰- ۱۲:۰۱
تعداد بازدید:607

کرونا، دردانه دیگری از اهالی رسانه را با خود برد. روح الله رجایی 39 ساله، مسافر همیشگی اربعین، پدر سه فرزند و سردبیر روزنامه جام جم با کوله باری از عشق به ائمه اطهار(ع) در آستانه سالروز شهادت جوان ترین امام، حضرت جواد علیه السلام از میان ما رفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رجایی از اسفند پارسال، سردبیری روزنامه جام جم را برعهده گرفته بود. او که دکترای علوم ارتباطات داشت با سالها حضور در نشریات همشهری جوان، همشهری، تهران امروز و معاونت اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر و معاونت روابط عمومی‌پژوهشگاه علوم انسانی، روزنامه نگاری شناخته شده در بین اهالی مطبوعات و رسانه بود. روح الله رجایی از هفته قبل درگیر کرونا شد. او را در آی سی یوی بیمارستان نورافشار بستری کردند. او بامداد امروز سی ام تیر به جوار حق تعالی شتافت. از روح الله رجایی دو پسر به نام های حسام الدین و شهاب الدین و دختری هفت ماهه به نام نرگس به یادگار مانده است.

اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما، درگذشت روح الله رجایی را که تا ساعات آخر، متعهدانه به سردبیری روزنامه جام جم اشتغال داشت را به خانواده وی، دوستان، همکاران و اهالی رسانه تسلیت می‌گوید.

امتیاز شما