امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
در جلسه هم اندیشی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‎ها و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما مطرح شد:
در جلسه هم اندیشی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‎ها و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما مطرح شد:

تاکید بر لزوم هم‎اندیشی دفتر نهاد رهبری و رسانه ملی

مشاهده ۶۶۵
۱۳۹۹/۰۵/۰۸- ۱۴:۵۸
تعداد بازدید:665

دبیر شورای معارف سیما و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎ها بر لزوم هم‎اندیشی دفتر نهاد رهبری و رسانه ملی، به‎منظور پاسخگویی به شبهه افکنی دشمنان در میان قشر دانشجو تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف سیما و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با حضور در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با حجت‎الاسلام‎والمسلمین رستمی دیدار و گفت‎وگو کرد.
در این دیدار حجت‎الاسلام‎والمسلمین رستمی ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎ها گفت: عرصه فعلی، عرصه جنگ نرم، جنگ اراده‌ها و جنگ روایت‎ها، با نگاه به آینده است، تمام هجمه‌های دشمن به همین دلیل است و این موضوع اهمیت رسانه را می‌رساند.

رستمی‌ با بیان اینکه رسانه و مجموعه دانشگاه محل‎های تلاقی فراوانی با هم دارند از همکاری بیش از پیش دو مجموعه دانشگاه و رسانه ملی خبر داد.
در ادامه جواد شیخ اکبری گفت: با نگاهی عملیاتی، ایجاد یک پایگاه واحد برای برنامه‎ریزی برنامه‌های کیفی و اثر گذار، با توجه به شرایط فعلی نیاز است.
او پیشنهاد کرد، گروه مشترکی بین شورای معارف سیما با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برای تولید محتوا و برنامه‎های دانشجویان تشکیل و شرایط پخش این برنامه‌ها در تلویزیون، به‎ویژه در ایام محرم فراهم شود.
دبیر شورای معارف سیما افزود: تولید کارهای کوتاه بر حسب نیاز روز و پاسخ به شبهات به ویژه برای انتشار در فضای مجازی و شبکه‌های سیما، با همکاری نهاد در جمع آوری سوالات و شبهات دانشجویان در دستور کار شبکه قرآن و معارف سیما قرار گیرد.
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما ادامه داد: باید تولید و ارائه برنامه مباحثه در قالب گفت‎وگو و براساس موضوعات روز و دغدغه‌های دانشجویان در مباحث اعتقادی و شبهات دینی، با حضور کارشناسان خبره و حضور دانشجویان به شکلی متفاوت و رودر رو انجام شود.

امتیاز شما