امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

نقش بی بدیل صدا و سیما در ترویج امر به معروف و نهی از منکر

مشاهده ۳۶۱
۱۳۹۹/۰۵/۲۲- ۱۳:۱۳

جلسه هم اندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس استان هرمزگان برای برنامه ریزی برای تشکیل کارگروه فریضتین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در این نشست گفت: صدا و سیما یک نهادی است که دارای یک گفتمان است و یک اهداف و چارچوبی دارد که اولین و اصلی‌ترین ویژگی آن ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است و ما در ستاد امر به معروف و نهی از منکر، باید از این فرصتی که ایجاد می‌شود، بهره کافی را ببریم. مهران جلایی با بیان اینکه اولین رسالت ستاد امر به معروف و نهی از منکر با توجه به گستردگی و وسعت آن، دنبال کردن اهداف ستاد به جریان سازی و تبدیل آن به گفتمان است گفت: وظیفه همه ما تبیین موضوعات گسترده ستاد درخصوص مطالبه گری و ایجاد آن است که پرچم آرمان خواهی بر اساس منویات نظام اسلامی همیشه برافراشته شود. مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس خاطرنشان کرد: اگر در قالب مسائل روز با مردم همراه شدیم، مردم نیز در جهت توسعه برنامه‌های ما عمل خواهند کرد و ما باید مروج گفتمان روز در جامعه باشیم تا امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم به خوبی  احساس شود.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این جلسه گفت: هدف از برگزاری جلسه با توجه به نزدیکی هفته امر به معروف و نهی از منکر، اشتراک مساعی، هماهنگی و سیاست گذاری برنامه‌های این هفته است که به نحو مطلوب از طریق صدا و سیما اجرا شود. حجت الاسلام و المسلمین حسن کریمی افزود: با توجه به اهمیت فضای رسانه، صدا و سیما در زمینه آموزش عمومی و نشان دادن فعالیت‌ های ستاد و ساختار‌ها، نقش ویژه و به سزایی را ایفا می‌کند.

 

امتیاز شما