امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

نذر خون، بحث امروز «به خانه بر می‌ گردیم»

مشاهده ۴۱۷
۱۳۹۹/۰۵/۲۲- ۱۳:۲۱

برنامه «به خانه بر می‌ گردیم» امروز ( چهارشنبه 22 مرداد) در بخش پزشکی به دو موضوع مهم نذر خون و اهدای پلاسمای خونی در روزهای شیوع بیماری کرونا می‌ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر محمدرضا مهدی‌زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران با حضور در استودیوی برنامه «به خانه برمی‌گردیم» درباره دو موضوع مهم با توجه به شرایط بیماری کرونا و کمبود منابع خونی کشور با مخاطبان صحبت می‌کند.
به گفته دکتر مهدی‌زاده موضوعاتی همچون اهدای پلاسمای خون و نذر خون در این شرایط اهمیت خاصی برای این سازمان و کادرهای درمانی پیدا کرده است.
همچنین دکتر راحله علیمرادزاده متخصص طب سالمندی موضوع این هفته خود را به چالش‌ های مراقبتی سالمندان اختصاص داده است تا هم این قشر و هم فرزندانشان اطلاعات لازم را کسب کنند.
اما در میز هنری امروز فاطمه زارع آموزش دوخت کیسه نان را برای بینندگان در نظر دارد، این آموزش برای روزهای کرونایی و با هدف رعایت موازین بهداشتی که از ضرورت ها در این ایام است و همچنین به منظور مصرف کمتر از پلاستیک برای حفظ محیط زیست‌ تدارک دیده شده است.
در آشپزخانه امروز نیز معصومه عیوضی قرار است ماکارونی با روغن زیتون و تخم‌مرغ آموزش دهد.
بنابر گفته شورای سردبیری برنامه «به خانه بر می‌ گردیم» بینندگان می‌ توانند سوالات خود را درباره مباحث امروز در سامانه پیامکی 10000513 مطرح کنند و یا فضای مجازی برنامه bekhanebarmigardim@ در میان بگذارند.
برنامه «به خانه بر می‌ گردیم» امروز چهارشنبه 22 مرداد، ساعت 16:45 با اجرای محمد نظری و زینب پورابراهیم روی آنتن شبکه پنج می رود.

امتیاز شما