امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی از صداوسیمای قم برای تعامل با قوه قضائیه

مشاهده ۵۴۴
۱۳۹۹/۰۵/۲۲- ۱۴:۵۹

رئیس کل دادگستری استان قم از تلاش های رسانه‌ ای مرکز قم و خبرگزاری صدا و سیما در برگزاری هفته قوه قضائیه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رئیس کل دادگستری به همراه معاون قضایی، دادستان و مدیران دستگاه قضایی استان در جمع معاونان و مدیران صدا و سیمای مرکز قم حاضر شدند.
حجت الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری در این نشست گفت: صدا و سیمای مرکز قم محل تبلور و پیوند حوزه و دانشگاه و علم و سیاست است.

رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به اینکه در عصر حاضر هیچ کاری را بدون رویکرد فرهنگی و اطلاع رسانی نمی‌ توان پیش برد، گفت: به دستور رئیس قوه قضائیه پرونده‌های مهم و بزرگ به ویژه دادگاه‌های جرایم اقتصادی باید پیوست رسانه‌ ای داشته باشند و به موقع اطلاع رسانی شوند.

وی افزود: در موضوعات پیشگیرانه تعامل و همکاری بین قوه قضائیه و رسانه ملی بسیار تنگاتنگ و کارشناسی شده است و این باعث بالا رفتن آگاهی عمومی در زمینه مسائل حقوقی و قضایی شده است، تا جایی که مثلا در استان قم حتی یک نفر بازداشتی در خصوص مهریه وجود ندارد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم نیز در این نشست با اشاره به اینکه قوه قضائیه از نهادهای برآیند نظام جمهوری اسلامی است همیشه نوک پیکان حمله دشمنان به سوی آن است، تصریح کرد:  اطلاع رسانی درست و به موقع از فعالیت‌ های ضد فساد دستگاه قضایی، همواره روشنگر افکار عمومی و مانع از ایجاد شبهات از سوی معاندان ضد نظام اسلامی است.

در این دیدار رئیس کل دادگستری علاوه بر شرکت در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما، با اهدای سپاس نامه از تلاش های رسانه‌ ای مرکز قم و خبرگزاری صدا و سیما در برگزاری هفته قوه قضائیه قدردانی کرد.

امتیاز شما