امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

راه اندازی شبکه جدید بر بستر تلویزیون اینترنتی

مشاهده ۹۶۳
۱۳۹۹/۰۶/۲۳- ۱۱:۰۶

شبکه جدید با محوریت برنامه‌های هنری و فرهنگی بر بستر تلویزیونی اینترنتی با همکاری صداوسیما راه اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از خبرگزاری فارس، علی پاکدامن مدیرعامل و بنیان گذار این شبکه با اعلام این خبر گفت: نظر به نیازهای طیف گسترده مخاطبان محصولات و برنامه‌های تصویری هنری و فرهنگی و در پاسخ به مطالبات متنوع اقشار مختلف جامعه و همچنین کمک به ایجاد بازار کار بهتر برای هنرمندان، تصمیم گرفتیم تا تحت عنوان شبکه ای جدید، ظرفیت ها و پتانسیل های مغفول و پنهان مانده در این حوزه را کشف و معرفی کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های این شبکه جدید که مجوز فعالیت آن با هماهنگی‌های اولیه بین آیو و صدا و سیما به زودی صادر و نام آن هم رسانه ای خواهد شد، قرار است از بستر تلویزیون اینترنتی پرمخاطب آیو در معرض تماشای بینندگان قرار گیرد.

او افزود: این شبکه در راستای گام دوم انقلاب و جهش تولید و ایجاد بسترهای مختلف در فضای مجازی و بستر آیو برای جذب جوانان و راه اندازی جریان تربیت جوانان جدید و انقلابی و حمایت از همه جوانان در عرصه‌های مختلف هنری و تولید آثار متنوع و فاخر ایرانی اسلامی و حمایت از پیشکسوتان راه اندازی می‌شود. با پیشرفت امور برنامه ریزی شده، نحوه همکاری با این شبکه در زمینه‌های مختلف برای برنامه سازان، هنرمندان و علاقه مندان اعلام خواهد شد. مسئولان و دست اندرکاران این شبکه نیز پس از انتخاب مدیر شبکه معرفی خواهند شد.

پاکدامن همچنین اظهار امیدواری کرد تولیدات این شبکه با همکاری هنرمندان محبوب و شناخته شده، در آینده نزدیک در سبد فرهنگی خانواده‌های ایرانی جای مناسبی به خود اختصاص دهد.

امتیاز شما