امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

فصل دوم «شهر امن» به زودی روی آنتن می‌ رود

مشاهده ۴۳۱
۱۳۹۹/۰۶/۳۱- ۱۳:۴۳

مدیر شبکه 5 سیما یا اعلام اینکه فصل دوم برنامه«شهر امن» به زودی روی آنتن می رود گفت: شبکه پنج برای انعکاس اخبار، حوادث و تولیدات رسانه‌‌ ای پلیس با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک و حمل و نقل، همراه و حامی‌ پلیس راهور تهران بزرگ است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر شبکه پنج سیما، قائم مقام و مدیر گروه اجتماعی و مدیر گروه تهران و شهروندی این شبکه با سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ دیدار کردند.
در این دیدار سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما، برای تولید آثار فرهنگی، برنامه‌ های تلویزیونی، مسابقات، گزارش های شهروندی و... تاکید کرد و افزود: تولید محتوا با محور فرهنگ ترافیک و کاهش تصادفات و تخلفات در پایتخت از جمله موضوعات فرهنگی و بسیار مهم است که شبکه پنج به آن می‌پردازد.
وی همچنین به تولید فصل جدید برنامه «شهر امن» در شبکه پنج سیما اشاره کرد و افزود: این برنامه به زودی در جدول پخش برنامه‌های صبحگاهی شبکه پنج سیما قرار می‌گیرد. اشناب ضمن بازدید از استودیوی برنامه تلویزیونی «شهر امن» در خصوص استفاده از ظرفیت ‌های این شبکه تلویزیونی اعلام آمادگی کرد و افزود: برای انعکاس اخبار، حوادث و تولیدات رسانه‌‌ ای پلیس با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک و حمل و نقل، شبکه پنج سیما همراه و حامی‌ پلیس راهور تهران بزرگ است.
سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در این دیدار ضمن ارزشمند دانستن جایگاه رسانه ملی در ارتقای فرهنگ ترافیک اظهار داشت: پلیس با تمام امکانات آمادگی دارد تا در کنار تلویزیون با تولید آثار مختلف از جمله سریال، مسابقات تلویزیونی، برنامه‌های ترکیبی و... ضمن آموزش و اطلاع رسانی در حوزه ترافیک ویژه همشهریان تهرانی برای کاهش تصادفات و تخلفات، سهم فرهنگی خود را در کنار فعالیت های انتظامی نیز انجام دهد.
حمیدی افزود: تردیدی نیست که همکاران من در طول شبانه روز در پی تسهیل در تردد و ایجاد آرامش ترافیکی برای مردم تهران هستند لذا از ظرفیت شبکه پنج سیما بایستی به نفع فرهنگ سازی و یادآوری قوانین راهنمایی و رانندگی و البته طرح ها و اقدامات پلیس برای تردد بهتر در شهر سود برد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان ضمن ارزشمند قلمداد کردن این دیدار افزود: استودیو پلیس پایتخت، برای آغاز فصل جدید برنامه «شهر امن» در اختیار عوامل شبکه پنج سیما است و فیبر نوری این استودیو آماده پخش برنامه‌ های مختلف به شکل زنده از تلویزیون است.
برنامه تلویزیونی «شهر امن» با محور فرهنگ و کاهش ترافیک، کاهش تصادف و همچنین تخلفات رانندگی، به زودی از شبکه پنج سیما پخش می‌ شود.

امتیاز شما