امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

گزارش زنده رادیو ورزش از مصاف «پرسپولیس و السد»

مشاهده ۶۹۶
۱۳۹۹/۰۷/۰۶- ۱۲:۰۲

شنوندگان رادیو ورزش روی موج FM ردیف ۹۲ مگاهرتز می توانند به طور زنده شنونده گزارش جذاب و شنیدنی رقابت تیم های «پرسپولیس و السد» باشند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۷:۱۰ روز یکشنبه ۶ مهر دو تیم «پرسپولیس و السد» به مصاف هم خواهند رفت.

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران یکشنبه ۶ مهر از ساعت ۱۷:۱۰ به مصاف السد قطر می‌ رود.

پرسپولیسی‌ ها که از دو بازی ابتدایی فقط یک امتیاز داشتند، با شروع دوباره بازی‌ ها، با یک عملکرد فوق‌ العاده در سه دیدار به برتری رسیدند تا به عنون تیم نخست، راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

پرسپولیس ایران که با یک امتیاز راهی قطر شده بود، در دو دیدار رفت و برگشت التعاون عربستان را شکست داد و در ادامه با وجود شکست برابر الدحیل، امیدها برای صعود زنده ماند تا این که توانستند با ۴ گل شارجه امارات را در هم بکوبند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

در مقابل السد قطر که در گروه D حاضر بود، در نهایت با ۹ امتیاز و پایین‌تر از النصر عربستان و بالاتر از سپاهان در جایگاه دوم ایستاد تا حریف پرسپولیس در یک هشتم نهایی شود.

ژاوی سرمربی السد در تمرینات اخیر نقاط قوت و ضعف پرسپولیس را برای شاگردانش تشریح کرده است. او به بازیکنانش تاکید کرده که پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است و توانسته در یکی از سخت ترین گروه‌ها به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا کند.

آمار نشان می دهد که پرسپولیس خط حمله خوبی دارد و توانسته ۸ گل به ثمر برساند اما نقطه قوت تیم پرسپولیس در خط دفاعی است که تنها ۵ گل دریافت کرده است و به این ترتیب نقطه قوت تیم خط دفاعی است. اما نقطه قوت السد خط حمله است که توانسته ۱۴ گل به ثمر برساند و به این ترتیب این دیدار تقابل بهترین خط دفاعی با بهترین خط حمله است.

ژاوی برای پیروزی در این دیدار حساب ویژه ای روی مثلث خطرناک تیمش یعنی بغداد بونجاح، اکرم عفیف و کاسورلا باز کرده و باید دید که این سه بازیکن برابر خط دفاعی خوب پرسپولیس چه عملکردی خواهند داشت. در طرف مقابل پرسپولیس هم روی حرکات بشار رسن، احمد نورالهی، وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر حساب ویژه ای باز کرده است.

دیدار تیم های «پرسپولیس و السد» ساعت ۱۷:۱۰ یکشنبه ۶ مهر به تهیه کنندگی یوسف فرجی و گزارش مهرزاد عطاران از رادیو ورزش پخش می‌ شود.

امتیاز شما