امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه های تلویزیونی مراکز برای پاسداشت هفته ناجا

مشاهده ۸۰۳
۱۳۹۹/۰۷/۳۰- ۰۹:۲۵

شبکه‌ های استانی رسانه ملی هشت هزار و 900 دقیقه برنامه تلویزیونی در ساختارهای متخلف به مناسبت هفته ناجا پخش می‌ کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، شبکه‌های استانی رسانه ملی 334 عنوان برنامه را در ساختارهای گوناگون تولید و روانه آنتن سیمای مراکز می‌کنند.
یه صبح دیگه، ماه‌ نشین، بوم رنگ، ستاره چین تکاپو، چشم‌ انداز، پژواک، میزگرد، کرانه پایداری، شو نشینی، رصد، صبح تازه، جوان شو، ولات و خلات، شب‌ های اترک، افق روشن، گفت‌ و گوهای ویژه خبری، مهر هنگین، شب‌های پر ستاره، بازتاب، خاو خیزان، نگاه روز، بازتاب و تیک تاک از جمله برنامه‌های روتین مراکز استانی صدا و سیما هستند که در این هفته میزبان فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی‌ بوده یا بخشی از آنها به هفته ناجا اختصاص یافته است.
سیمای مرکز استانی از ابتدای هفته نیروی انتظامی‌ با دعوت از فرمانده و معاونین  نیروی انتظامی(پیشگیری، راهنمایی و رانندگی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر و پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات) در برنامه‌ های خود، علاوه بر قدردانی از این نیروهای خدوم، به تشریح اقدامات نیروی انتظامی در زمینه پیشگیری و پیشرفت در حوزه‌ های مختلف پرداختند.  همچنین در این برنامه‌ها مهمترین اقدامات انجام شده در زمینه اجتماعی و روز آمدی پلیس در گفت‌وگو با مسئولان پلیس منعکس می‌شود.
پخش کلیپ و نماهنگ، گزارش‌های مستند و موشن‌ گرافیک‌ های آموزشی مرتبط با فعالیت‌ های پلیس، از دیگر اقدامات سیمای مراکز متناسب با هفته ناجا است.
در برنامه‌های این هفته همچنین شاهد معرفی شهدای نیروی انتظامی و قدردانی از خانواده‌ های آنها هم هستیم، علاوه بر این فیلم‌های سینمایی با موضوع اقدامات پلیس طی چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم روی آنتن سیمای مراکز می‌ رود.
گفتنی است مجموع زمان پخش ویژه برنامه‌ ها و برنامه‌ های گوناگون تلویزیون‌ های استانی با موضوع نیروی انتظامی در این هفته به 8900 دقیقه می‌ رسد.

امتیاز شما