امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

شبکه العالم به استقبال هفته وحدت می رود

مشاهده ۵۲۳
۱۳۹۹/۰۸/۰۷- ۱۵:۳۴

شبکه العالم با پخش برنامه زنده و صبحگاهی «صباح جدید» میلاد رسول اکرم (ص) و هفته وحدت را برای مخاطبان عرب زبان خود جشن می گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با آغاز هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت (ص) و فرصت های طلایی برای تبیین سیره نبوی و نیز تقویت اخوت اسلامی میان مسلمانان شیعه و سنی، شبکه العالم برنامه «صباح جدید» خود را با اختصاص به این موضوع به صورت ویژه برگزار می‌ کند.
اولین برنامه روز پنجشنبه 8 آبان، از لبنان به صورت خاص پخش خواهد شد و کارشناسان مذهبی اهل سنت در خصوص این ایام گفت و گو می‌کنند. معرفی اهالی اهل سنت در حوزه هنر خطاطی، نقاشی و شعر، گزارش هایی از کمپین‌ های ایرانی و خارجی که مبلغ دین مبین اسلام هستند، از آیتم های این قسمت از برنامه به شمار می آیند. از جمله میهمانانی که در «صباح جدید» دعوت شده اند می توان از؛ الشیخ عبدالله جبری؛ دبیر کل جنبش امت از لبنان، دکتر لعبت گرانپایه؛ پزشک خییر عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، دکتر سید محمد علی الحسینی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و کارشناس مذهبی، محمد علی طالبی؛ هنرمند خطاط برای رسم نام مبارک پیامبر اکرم (ص)، سید محمد علوی؛ کارشناس رسانه برای گفت و گو در خصوص حواشی کاریکاتور فرانسوی، اسماعیل حاج حیدری مستند ساز با موضوع وحدت اسلام اشاره کرد.
کلیپ های موسیقی شاد، وله و کپشن‌ های مرتبط با میلاد پیامبر اکرم (ص) و متناسب با وحدت شیعه و سنی زینت بخش این ویژه برنامه ترکیبی است.
«صباح جدید» به تهیه کنندگی محمد فهمی و اجرای مجریان؛ سوسن الرجب، علا قاسمی و افنان معمار از هشتم آبان تا پایان هفته وحدت هر روز ساعت 9 صبح به مدت 90 دقیقه به طور زنده روی آنتن شبکه العالم می رود و موضوعات مرتبط با این هفته را پیگیری می‌ کند.

امتیاز شما