امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

«گشت ویژه» به‌ دنبال «گاوصندوق» به آی‌ فیلم می آید

مشاهده ۵۸۵
۱۳۹۹/۰۹/۰۵- ۱۴:۱۲

مجموعه تلویزیونی «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی، از یکشنبه ۹ آذر روی آنتن آی‌ فیلم فارسی می‌ رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال پلیسی «گشت ویژه» جایگزین سریال «گاوصندوق» در جدول پخش کانال فارسی این شبکه می‌ شود.
این سریال درباره ماجراهای یک گروه پلیس زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده‌ های پلیسی، به رویارویی و حل‌و‌فصل آن‌ها می‌پردازند. این سریال اپیزودیک درباره ماجراهای یک گروه پلیس زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده‌ های پلیسی، به رویارویی و حل و فصل آن‌ها می‌ پردازند.
شخصیت های سریال شامل چند جوان است که به‌ عنوان نیروهای گشت انتظامی فعالیت می‌ کنند و در سطح شهر با یک اتفاق رو به‌ رو می‌ شوند و آن را پیگیری می‌ کنند. در هر قسمت از داستان اتفاق و حادثه‌ ای رخ می‌ دهد که این سه نفر را درگیر می‌ کند و این گشت نیز براساس ماموریت خاص خود وقایع سطح شهر را کنترل می‌ کنند.
حمیدگودرزی، شاهد احمدلو، پدرام شریفی، محمود پاک‌ نیت، امیر کاظمی، داریوش اسدزاده، سوگل طهماسبی، آزیتا لاچینی، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی و طوفان مهردادیان در «گشت ویژه» ایفای نقش کرده‌ اند. سریال «گشت ویژه» از یکشنبه ۹ آذر، هر روز ساعت ۱۶ از شبکه آی‌ فیلم پخش و در ساعت‌ های ۰۰:۰۰ و ۸ روز بعد بازپخش می‌شود.

امتیاز شما