امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش سریال جدید«روزهای سرد پاییزی» از دو شبکه رادیویی

مشاهده ۴۷۱
۱۳۹۹/۰۹/۰۸- ۱۳:۳۸

اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال رادیویی «روزهای سرد پاییزی» را برای پخش از رادیو نمایش و رادیو جوان آماده کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجید حیدری، نویسنده مجموعه رادیویی«روزهای سرد پاییزی» گفت: این نمایش قصه زوج جوانی است که به تازگی ازدواج کرده اند و زندگی خوبی دارند، ولی خانم علاقه زیادی به فضای مجازی دارد و از هر فرصتی استفاده می‌کند تا با دوستانش در اینترنت ارتباط داشته باشد. این علاقه بیش از حد خانم باعث ایجاد اختلاف بین این زوج جوان می‌ود و در نهایت اتفاق ناخوشایندی در خانواده رخ می دهد.

وی افزود: این نمایش بر اساس داستان واقعی نوشته شده است و از تاثیرات مخرب فضای مجازی بر خانواده‌ ها می‌ گوید. این نویسنده تأکید کرد: سریال«روزهای سرد پاییزی» یک اثر اجتماعی است که به زندگی این زوج و خوشی‌ ها و تلخی‌ های زندگی آنها می‌ پردازد و به این مسأله اشاره دارد که در همه طبقات جامعه، خطر استفاده و تاثیرپذیری نادرست وجود دارد.

سریال«روزهای سرد پاییزی» به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی مهرداد عشقیان، افکتوری محمدرضا قبادی فر، روایت بهرام ابراهیمی و هنرمندی نورالدین جوادیان، ناهید مسلمی، علی میلانی، شیما جانقربان، حمیدرضا هدایتی، محمد شریفی مقدم، مسعود زنوزی راد، عباس توفیقی و کامیار محبی، از امروز ساعت 8:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌ شود و ساعت 2:30 بامداد نیز به روی آنتن رادیو جوان می رود.

امتیاز شما