امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

آیت‌الله حسینی‌بوشهری: صداوسیما در سطح ملی و بین‌المللی دشمنان را ناامید کرد

مشاهده ۴۳۶
۱۳۹۹/۱۰/۲۹- ۱۱:۲۲

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: استکبار جهانی سعی در ناکارآمد جلوه‌دادن حکومت دینی دارد ولی صداوسیما با اطلاع‌رسانی به‌موقع و بدون مبالغه، دشمن را در سطح ملی و بین المللی مأیوس و ناامید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری صبح امروز در مراسم رونمایی از 12 هزار دقیقه برنامه‌سازی مرکز بوشهر ویژه ایام‌الله دهه فجر نقش صدا و سیما در انقلاب اسلامی را نقشی کلیدی اثرگذار وحدت‌بخش و ماندگار دانست و اظهار داشت: مسئولان و برنامه‌سازان صدا و سیما، در یک جهاد رسانه‌ای و جنگ نابرابر، به شایستگی توانستند، فرآیند 42 ساله انقلاب اسلامی ایران را به خوبی به جهانیان صادر کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از مردم به عنوان یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی نام برد و گفت: رضایتمندی و اعتماد خوب مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی به اطلاع رسانی و برنامه‌های صدا و سیما، مرجعیت رسانه‌ای صدا و سیما را به اثبات رسانده است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به ضرورت انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه تصریح کرد: استکبار جهانی سعی در جلوه دادن ناکارآمدی حکومت دینی دارد ولی صدا و سیما با اطلاع‌رسانی به‌موقع، واقعی و بدون مبالغه دشمن را در سطح ملی و بین‌المللی مأیوس و ناامید و دوستان انقلاب اسلامی را امیدوار و پاینده کرده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مدیران و برنامه‌سازان صدا و سیمای مرکز بوشهر در فرآیند بسترسازی فنی و زیرساختی، ظرفیت سازی برنامه‌ای به ویژه برنامه‌های مذهبی مناسبتی و کرونایی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، آنان را در خط مقدم دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان و استکبار جهانی بیان کرد: کارکنان صدا و سیما و رسانه ملی و استانی در عرصه مقابله با جنگ رسانه‌ای نقش مهم و ممتازی دارند که تاکنون خوش درخشیده‌اند.

وی صدا و سیما را در تراز انقلاب اسلامی و مقدمه‌ای برای انقلاب حضرت مهدی موعود(عج) دانست و تاکید کرد: صدا و سیما در عرصه مقابله با کرونا با برنامه سازی و پخش آن، به خوبی عمل کرد و مردم در این راستا با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی با بیماری کرونا مقابله و آن را مدیریت کردند که نشان از اعتماد مردم به رسانه ملی و استانی است.

در این مراسم همچنین سیدحسین ناظر مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر از 12 هزار دقیقه برنامه خبری، رادیویی، تلویزیونی، فضای مجازی و موسیقی ویژه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گستره استانی، ملی و فراملی خبر داد.

امتیاز شما