امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
تولد چهل و دومین سالگی انقلاب اسلامی‌بر فراز بام بلند ایران
تولد چهل و دومین سالگی انقلاب اسلامی‌بر فراز بام بلند ایران

تولد چهل و دومین سالگی انقلاب اسلامی‌بر فراز بام بلند ایران

مشاهده ۲۰۰
۱۳۹۹/۱۱/۰۵- ۱۱:۱۳
تعداد بازدید:200

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با تولید و پخش ویژه برنامه‌های متنوع در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی‌با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت صدای شبکه جهان بین با تهیه چندین ویژه برنامه به استقبال دهه پر افتخار فجر اسلامی می رود.

«صبح پیروزی»برنامه صبحگاهی رادیوی استان است که از ساعت 7 و پنج دقیقه تا 8 صبح به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود. گفت وگوی تلفنی با مدیران ادارات استان و ارائه خدمات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بسته‌های صوتی همکاران افتخاری، گزارش های مردمی، کلام رهبری، موسیقی و ترانه و پرداختن به موضوعات ایام الله دهه فجر از بخش های متنوع این برنامه هستند که به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی و مریم رضوی و گویندگی آرزو بلالی و شهلا جمشیدیان میهمان مخاطبان صدای جهان بین است و از11 بهمن ماه روی موج رادیو قرار می‌گیرد.

ویژه برنامه رادیویی«جشن انقلاب» از ساعت 16:30 به مدت 90 دقیقه لحظات شاد و مفرح عصرگاهی برای شنوندگان رقم می زند. ارتباط تلفنی با فرمانداران و ارائه گزارش از اقدامات پیش رو، معرفی دستاوردهای انقلاب به نسل جوان، استندآپ کمدی، ترانه و موسیقی، مصاحبه با خوانندگان استانی و معرفی نخبگان در این برنامه ارائه می‌شود. مهشید موسویان و کبری موسوی تهیه کنندگان و فرزین مظفری و مرضیه رفیعی گویندگان «جشن انقلاب» هستند که از  11 بهمن ماه روی آنتن می رود.

برنامه رادیویی «زنگ انقلاب» هم به تهیه کنندگی زهرا اسماعیلی و گویندگی رضا حسین زاده و ساغر جعفری ساعت 16:20تا 16:35 پخش می‌شود و میزبان دو نسل متفاوت از انقلاب خواهد بود. نوجوانان دوران انقلاب و امروز که نوجوان دیروز از تجارب خود می‌گوید و نسل امروزی با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و رشادت ها و از خود گذشتگی جوانان آن دوران بیشتر آشنا می‌شوند. موسیقی و ترانه و بسته‌های صوتی همکاران افتخاری از دیگر بخش های این برنامه هستندکه از 11 تا 22 بهمن روی موج رادیو جهان بین شنیدنی است.

«شکوه حماسه» هم ویژه برنامه یوم الله 22 بهمن ماه است که به تهیه کنندگی کبری موسوی از ساعت 8:30 تا 12پخش می‌شود. گزارش های مردمی، تلفن و پیامک، ترانه و موسیقی، کلام رهبری، بسته‌های صوتی همکاران افتخاری، آنونس و میان برنامه از بخش های متنوع این برنامه هستند.

گفتنی است در برنامه‌های بنگ آبادی، زندگی جاریست، جاده جوانی، پیک روز صبح و عصر، مردم و مسئولان و گام دوم هم به مادران شهدا و بانوان موفق هم استانی، معرفی جوانان موفق، اعلام ویژه برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر، ارتباط با گزارشگران دیگر استان‌ها و اطلاع از حال و هوای روزهای دهه مبارک فجر در دیگر نقاط ایران اسلامی و تبیین اصول و هدف های والای انقلاب اسلامی می‌پردازد.

سیمای جهان بین هم با برنامه‌های «پلاک22 »و «چشم انداز» ایام دهه فجر و سالروز استقلال و آزادی را گرامی می دارد. برنامه «پلاک 22» به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن علی بابایی تهیه و تولید می‌شود و با دعوت از کارشناسان مجرب پیرامون رهبری بی نظیر حضرت امام خمینی(ره)، مجاهدت‌ها، فداکاری و همت ملت غیور ایران و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی‌به بحث و گفت و گو می نشیند. کلام رهبری، روز شمار انقلاب، گزارش مردمی، گزارش از دستاوردهای نظام در استان، انعکاس خبرهایی از همایش ها و پروژه‌های استانی و موسیقی و تصویر از بخش های این برنامه هستند که با اجرای ابوالفضل هادیپور در ایام مبارک فجرساعت 20:30 از سیمای جهان بین تقدیم مردم شریف استان می‌شود.

سیمای استانی در برنامه«چشم انداز» هم با دعوت از کارشناسان و مدیران ادارات استان به عملکردها و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی می‌پردازد و از اهداف و اقدامات دستگاه‌ها برای توسعه، پیشرفت و سازندگی استان سخن می‌گوید. این برنامه به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی و اجرای ابوالفضل هادیپور ساعت 18 در روزهای فجر اسلامی روی آنتن می رود.

در برنامه‌های تلویزیونی زیر یک سقف، روز نو، در استان، بچه‌ها سلام، فصل نقره ای و هم ولایتی هم به ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی‌پرداخته می‌شود. معاونت خبر چهارمحال و بختیاری هم با تهیه و تولید گزارش هایی از پیشرفت استان بعد از انقلاب اسلامی در قالب مستند و گزارش، گزارش و پوشش کامل برنامه‌ها و طرح های مختلف سراسر استان، ارتباط روزانه با فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان و ارتباط تصویری زنده در خصوص افتتاح طرح های ویژه دهه فجر شهرستان‌ها چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را ارج می نهد.

امتیاز شما