امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

جدول پخش شبکه «شما» به وقت 22 بهمن

مشاهده ۸۵۸
۱۳۹۹/۱۱/۲۱- ۱۸:۲۳

همزمان با یوم‌الله 22 بهمن، برنامه‌های مختلفی در ساختارهای گوناگون و با همراهی شبکه‌های استانی برای پخش از شبکه «شما» تدارک دیده شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از ساعت 00:05 بامداد روز بیست و دوم بهمن، مستند «در برابر طوفان» روی آنتن می‌رود و در ادامه و از ساعت 1:05 هم فیلم سینمایی «عشق و مرگ» از این شبکه پخش می‌شود.

«زمستان سبز» عنوان مستند ویژه دهه فجر کاری از سیمای مرکز زنجان است که ساعت 3:35 پخش خواهد شد؛ همچنین سیمای مرکز البرز هم مستند «البرز در آینه انقلاب» را برای این روزها تهیه کرده که این مستند ساعت 6:05 روی آنتن شبکه شما می‌رود.

«یه جور دیگه» کاری از مرکز کرمانشاه ویژه برنامه گروه سنی نوجوان و جوان است که در این روز متناسب با حال و هوای سالگرد پیروزی انقلاب و از ساعت 7:05 پخش می‌شود.

ساعت 8 روز 22 بهمن هم برنامه «انقلاب قرن» از مرکز خراسان رضوی روی آنتن می‌رود و در ادامه شاهد ارتباط زنده با مرکز کردستان از ساعت 8:30 و پخش برنامه «پلاک 42» به صورت زنده از مرکز سمنان خواهیم بود؛ ضمن اینکه از ساعت 9:30 هم ارتباط زنده با مرکز اصفهان برقرار می‌شود.

پوشش راهپیمایی 22 بهمن که به صورت موتوری و خودرویی در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود هم در دستور کار شبکه شما قرار دارد، این برنامه از ساعت 10 تا 12:05 روی آنتن می‌رود.

مرکز خراسان رضوی مستند «کوچه‌‌های خورشید» را هم برای دهه فجر امسال آماده کرده که این مستند ساعت 12:40 از شبکه شما پخش خواهد شد.

پخش فیلم تلویزیونی «پیچ جاده نمناک» کاری از سیمای مرکز اصفهان از ساعت 13:35، مستندی به نام «آن روزها» کاری از سیمای مرکز خراسان جنوبی از ساعت 17، «بهار بهمن» برنامه‌ای تلویزیونی از مرکز خراسان جنوبی از ساعت 20، فیلم داستانی «گنجینه» تولید مرکز زنجان از ساعت 21 و برنامه تلویزیونی «جشن سربلندی» سیمای مرکز کردستان از ساعت 22 از دیگر برنامه‌های شبکه شما همزمان با 22 بهمن به شمار می‌روند.

در این بین برنامه‌های معمول شبکه همچون ترانه باران هم به پخش موسیقی و ترانه‌های انقلابی اختصاص دارد.

امتیاز شما