امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
سرویس:سایر رسانه‌ها
تاریخ خبر : شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸- ۱۲:۴۵
به چالش کشیدن اطلاعات بینندگان در سبقت
شبکه یک سیما به منظور رقابت مخاطبان در حوزه اطلاعات عمومی، مسابقه تلویزیونی «سبقت» را طراحی کرده است.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «سبقت» مسابقه‌ای تعاملی زنده با مردم است که شرکت کنندگان آن از طریق اپلیکیشنی به نام «سبقت» که در طول برنامه برای بینندگان معرفی می‌شود، انتخاب می‌شوند. در هر مسابقه شش بیننده به استودیو می‌آیند و به مدت یک ساعت با هم رقابت می‌کنند. در هر برنامه به غیر از نفر برنده، به ۲۰ نفر از بینندگان که در این مسابقه مشارکت دارند نیز جوایزی اهدا می‌گردد. هدف این مسابقه به چالش کشیدن اطلاعات بینندگان در حوزه‌های مختلف است و از فردا (۱۹ آبان) روی آنتن خواهد رفت. شبکه یک پخش «سبقت» را همزمان با آغاز هفته وحدت شروع می‌کند و به مناسبت ایام ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، این مسابقه هر شب تا پنج شنبه (۲۳ آبان) روی آنتن می‌رود. مسابقه «سبقت» به تهیه کنندگی افشین حسین خانی کاری از گروه فرهنگ، هنر و تاریخ شبکه یک سیماست که با اجرای سیاوش عقدایی پس از سریال شبانگاهی به طور زنده روی آنتن می‌رود.
© 2019- pr.irib.ir - Contact us :pr@irib.ir