امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
سرویس:گزارش
تاریخ خبر : یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸- ۱۵:۴۲
استقبال جامعه ورزشی از انتصاب رئیس جدید شورای ورزش صدا و سیما/ابراز امیدواری ورزشی‌ها برای انعکاس بهتر فعالیت‌های ورزشکاران از رادیو وتلویزیون
حکمی‌که دکتر علی عسکری هفته گذشته برای ریاست علی فروغی بر شورای تخصصی ورزش صداوسیما صادر کرد، با استقبال جامعه ورزشی مواجه شده است.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نخستین واکنش را مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان داشت که با ابراز خرسندی از تشکیل این شورا، ابراز امیدواری کرد از این پس پشتیبانی‌ از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی کشور بیش از گذشته و تخصصی‌تر انجام بگیرد. سلطانی‌فر گفت: صدا و سیما نقش بسیار محوری و تعیین کننده دارد و این هماهنگی که با تشکیل این شورا و انتخاب رئیس آن به وجود آمده، مطمئنا خیلی خوب می‌تواند این کمک و پشتیبانی‌ها را داشته باشد. سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک هم با تشکر از صداوسیما به دلیل انعکاس رویدادهای ورزشی، رئیس شبکه سه را شایسته ریاست بر شورای ورزش این سازمان دانست. رؤسای فدراسیون‌های مختلف از فوتبال گرفته تا تکواندو و ... هم از این انتخاب استقبال کرده‌اند. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با تبریک به فروغی ابراز امیدواری کرده است انتخاب او موجب فعالیت هماهنگ شبکه‌های مختلف رسانه ملی در زمینه ورزش و مطالبه‌گری صحیح برنامه‌های صداوسیما در این راستا شود. مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم در پیام‌های تبریک خود، از آغاز فعالیت فروغی به عنوان رئیس شورای تخصصی ورزش صداوسیما استقبال کرده‌اند. محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو هم درباره انتخاب علی فروغی به عنوان رئیس شورای تخصصی ورزش صداوسیما گفت: این اتفاق خوبی است که رخ داده و باید از رئیس سازمان صداوسیما تشکر کرد. شورای ورزش صداوسیما پس از حدود یک سال و هشت ماه، با حکم جدید رسانه ملی، فروغی را در سمت رئیس جدید خود تجربه می‌کند. در بخشی از حکم رئیس صداوسیما برای فروغی آمده است: «انتظار می‌رود در راستای تحقق وظایف محوله ضمن مطالعه و توجه به سیاست‌های کلان کشور و رسانه‌ملی، در عرصه ورزش و جوانان نسبت به برنامه‌ریزی و ساماندهی و نظارت بر برنامه ورزشی رادیو و تلویزیون اهتمام جدی نمایید.»
© 2019- pr.irib.ir - Contact us :pr@irib.ir