به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، موسیپور در این باره گفت: به عنوان یک افکتور در اجرای صحنهای نمایش رادیویی باید تلاش کنی تا با بازیگر هماهنگ باشی، درست است که در تمرین این هماهنگیها انجام میشود اما در اجرای زنده ممکن است حس بازیگر در لحظه تغییر کند و اینجاست که افکتور باید تمام حواسش را جمع کند که همان لحظه افکت درست و هماهنگی با بازیگر برای نمایش فراهم کند تا برای مخاطب باور پذیر باشد.
او تآکید کرد: اگر تمرکز افکتور هنگام ضبط یک نمایش رادیویی صددرصد باشد باید در حین اجرای زنده دوبرابر باشد چرا که در اجرای زنده نمایش رادیویی فرصتی برای اشتباه وجود ندارد و نمیشود یک صحنه را دو یا چند بار تکرار کرد.
نرگس موسیپور که علاوه بر بخش افکتوری در بخش بازیگری نیز کاندید دریافت جایزه شده بود گفت: بازیگری را به خاطر حس و حال عجیبش بسیار دوست دارم و این را هم بگویم که شروع کار من با بازیگری بوده است اما بعدها افکتور شدم و افکتوری را به علت خلاقیت و ظرافتش دوست دارم.
نرگس موسیپور فعالیت خود در رادیو را سال 79 از صداوسیمای استان مازندران آغاز کرده است و از سال 1390 تاکنون به عنوان افکتور در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش فعالیت دارد، این هنرمند تاکنون مفتخر به دریافت جوایز از جشنوارههای متعددی شده و در سیوهشتمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را برای افکتوری نمایش «عروس فراه » به کارگردانی پیمان قریبپناه دریافت کرده است.