نظرسنجی مرکز تحقیقات در 19 روز سپری شده از ماه مبارک رمضان نشان میدهد 86 درصد مردم بیننده برنامههای سیما بودهاند و تا اینجا «زیرخاکی» شبکه «یک» توانسته خود را به باشگاه مجموعههای تلویزیونی دارای بیش از 50 درصد بیننده برساند. بر اساس این نظرسنجی، شبکه «یک» در بخش سریالها، ویژهبرنامههای افطار و ویژهبرنامههای سحر، جایگاه اول و شبکه «سه» در بخشهای ترتیلخوانی، سخنرانی مذهبی، مناجاتخوانی و ویژهبرنامههای شب قدر، رتبه اول را در جذب مخاطب از آن خود کردهاند.