امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

گــود ورزش در شبکه اترک

مشاهده ۱۲۱۱
۱۳۹۷/۱۲/۱۳- ۱۴:۳۵

«گود ورزش» عنوان برنامه تلویزیونی است که از سیمای اترک ورزشکاران و دوستداران ورزش را همراهی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزش، تشویق به ورزش کردن، توسعه ورزش همگانی، اطلاع‌رسانی در مورد نقش ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، آشنایی بیشتر با ورزش قهرمانی و منش پهلوانی، آموزشی و تربیتی و ... از اهداف برنامه «گود ورزش» است.
در این برنامه ابتدا تاریخچه مختصری از رشته ورزشی موردنظر برنامه ارائه شده و در ادامه کارشناس اطلاعات کامل‌تری به مخاطبان می‌دهد. نماینده هیات ورزشی نیز به بیان برنامه‌ها، اقدامات، مسائل و مشکلات ورزش موردنظر در برنامه می‌پردازد. تهیه گزارش و گفت‌وگو با ورزشکاران درمورد امکانات و نواقص موجود، پوشش رویدادهای مهم ورزشی که در استان برگزار می‌شود، معرفی پیشکسوتان و قهرمانان ورزش استان، مسابقه پیامکی با طرح سئوالی مرتبط با موضوع برنامه، پخش تصاویری ارسالی بینندگان از مسابقات ورزشی مختلف و ... از بخش‌های برنامه «گود ورزش» است. معرفی چهره‌های ورزشی، تلفن و پیامک، معرفی کتاب و نشریات تخصصی ورزش و... از دیگر آیتم‌های برنامه است.
برنامه «گود ورزش» به تهیه‌کنندگی محمد اسپگی، اجرای یاسر ولیزاده، تصویربرداری مجتبی تدبری و رضا اسکندری، تدوین حسین بهادری و گزارشگری علی خاوری، چهارشنبه‌ها ساعت 22 به مدت یک ساعت به طور زنده از سیمای اترک روی آنتن می‌رود.

تصاویر

امتیاز شما