امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاه ویژه شبکه قرآن به نماز در سال جدید

مشاهده ۳۹۸
۱۳۹۷/۱۲/۱۹- ۱۰:۵۴

حجت الاسلام عرفاتی از نگاه ویژه شبکه قرآن و معارف سیما به فریضه نماز در سال جدید، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جلسه مشترک مسئولان اقامه نماز کشور با حجت‎الاسلام‎والمسلمین محسن عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما در محل سالن جلسات این شبکه برگزار شد.
در این جلسه محسن عرفاتی نماز را فریضه مهم انسان ساز برشمرد و گفت: شبکه قرآن و معارف سیما در ادامه مسیر، نگاه ویژه‎ای به این امر الهی خواهد داشت و مخاطبان این شبکه در سال پیش‎رو شاهد تولید و پخش برنامه‌هایی اثرگذار با محور نماز خواهند بود. سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به اقبال مخاطبان از برنامه «ایستگاه نیایش»، افزود: این برنامه در قالبی نو و جذاب تهیه و تولید شد که توانست ارتباط موثری با مخاطب نوجوان برقرار کند و به‎همین مننظور تولید فصل جدید آن به زودی، در 90 قسمت آغاز می‎شود.
در ادامه این جلسه، حاضران به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود برای تولیدات رسانه‎ای با موضوع نماز پرداختند و مقرر شد پیوست رسانه‎ای بین سازمان‌های مختلف ایجاد شود و درخواست‎های آنان برای تولید مستند و کارهای کوتاه و پخش در شبکه‌های مختلف سیما، در دستور کار قرار گیرد.
حجج اسلام والمسلمین ارباب سلیمانی (دبیر شورای اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، قندی (رئیس ستاد اقامه نماز استان تهران)، محسنی (رئیس ستاد اقامه نماز مخابرات تهران)، بهشتی (مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور قرآنی) و آقایان مظفر (قائم مقام ستاد اقامه نماز) و مسیب زاده (مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش) و همچنین عوامل برنامه ساز «ایستگاه نیایش» در این جلسه حضور داشتند.

امتیاز شما