امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
معاون توسعه و فناوری رسانه ملی:
معاون توسعه و فناوری رسانه ملی:

صداوسیمای مرکز آبادان منبعی غنی برای تولید محتوا

مشاهده ۱۱۹۲
۱۳۹۷/۱۲/۱۹- ۱۵:۵۳
تعداد بازدید:1192

مرکز آبادان با توجه به موقعیت مکانی و ظرفیت‎هایی از جمله راهیان نور، هشت سال دفاع مقدس و لیگ‎های برتر فوتبال و بسکتبال، یک منبع غنی و مهم برای تولید محتوا است و تمام تلاش خود را برای ارتقا سطح فنی صداوسیمای آبادان خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در نشست با مدیران و معاونان صداوسیمای مرکز آبادان گفت: مرکز آبادان با توجه به موقعیت مکانی و ظرفیت‎هایی از جمله راهیان نور، هشت سال دفاع مقدس و لیگ‎های برتر فوتبال و بسکتبال، یک منبع غنی و مهم برای تولید محتوا است و تمام تلاش خود را برای ارتقا سطح فنی صداوسیمای آبادان خواهد کرد.
دکتر رضا علیدادی با بیان اینکه برای افزایش کیفیت پخش زنده از صداوسیمای مرکز آبادان یک واحد سیار تهیه خواهد شد افزود: یک دستگاه خودرو اس ان جی خریداری شده که تا چند روز آینده آماده و تحویل این مرکز داده خواهد شد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز آبادان نیز در این نشست با بیان اینکه صداوسیمای مرکز آبادان یکی از مراکز سرآمد بین مراکز ۳۳ گانه است گفت: به منظور ارتقا ارتباطات زمینی و ماهواره ای تفاهم نامه‎ای با سازمان منطقه آزاد اروند منعقد شد و با همکاری سازمان تا چند روز آینده مرکز آبادان مجهز به خودرو اس ان جی می‎شود.

داریوش دبیقی افزود: در سال‎های اخیر با بازسازی ساختمان مرکز و تجهیزات فنی کیفیت تصاویر پخش زنده افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در اربعین حسینی و سفر کاروان‎های ‌راهیان نور صدا و سیمای مرکز آبادان ارتباط های زیادی با شبکه‌های سراسری برقرار می‌کند که این امر را مدیون زحمت‌های همکاران فنی هستیم.

گفتنی است معاون توسعه و فناوری رسانه ملی به همراه مدیران کل ستادی معاونت فنی ضمن دیدار از صداوسیمای مرکز آبادان از مناطق عملیاتی آبادان و خرمشهر دیدن کردند.

امتیاز شما