امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

همراه با شبکه‌های پیام و آوا در نوروز 98

مشاهده ۹۸۸
۱۳۹۷/۱۲/۲۶- ۰۸:۴۳

شبکه‌های رادیویی پیام و آوا در ایام عید نوروز با ویژه برنامه‌های شاد و مفرح شنوندگان خود را همراهی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی پیام با ویژه برنامه «سال نو حال نو» به استقبال نوروز 98 می‌رود. این ویژه برنامه 29 اسفند از ساعت 22 تا 2 بامداد با اجرای حسین آهی و پریچهر بهروان و تهیه‌کنندگی مهدی ساعی بصورت زنده به روی آنتن می‌رود. این برنامه همزمان از شبکه چهار سیما نیز پخش می‌شود.

پویش بزرگ «راهی شوید» با همکاری کارشناسان و دست‌اندرکاران حوزه گردشگری، با هدف تشویق مردم به ایرانگردی به جای سفرهای خارجی، کمک به اقتصاد کشور و جلوگیری از خروج ارز راه‌اندازی شده است. شنوندگان هنرمند و خوش ذوق رادیو پیام می‌توانند از مناطق گردشگری و تفریحی شهر و روستای خود عکس گرفته و از طریق پیام‌رسان سروش رادیو پیام به نشانی @pr.radiopayam و سایت radiopayam.ir  برای رادیو پیام بفرستند. همچنین شنوندگان محترم می‌توانند در فضای مجازی با جستجوی عنوان راهی شو ما را دنبال کنند.

«آوای بهار» ویژه برنامه تحویل سال رادیو آوا است که با ساختار متفاوت نسبت به سال‌های گذشته بصورت زنده با اجرای  سبحان اکرامی و تهیه‌کنندگی مسعود نجات به روی آنتن می رود. رادیو آوا در این برنامه همراه با شنوندگان در سراسر ایران اسلامی‌، با پخش ترانه‌های بهاری به استقبال سال جدید خواهد رفت.

امتیاز شما