امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تقدیر وزیر کشور از صداوسیما/ شبکه‌های استانی عامل وحدت ملی هستند

مشاهده ۱۱۲۲
۱۳۹۸/۰۱/۰۹- ۰۱:۴۹

وزیر کشور در برنامه «شب‌های هیرکان» سیمای مرکز گلستان گفت: رضایت‌مندی خوبی در مدیران استان گلستان نسبت به صدا و سیمای این مرکز وجود دارد.البته در مجموع، دولت ارتباط بسیار خوبی با مراکز استانی صداوسیما دارد و همه زحمات مراکز صداوسیما در استان‌ها قابل تقدیر و ستودنی است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عبدالرضا رحمانی فضلی با حضور در برنامه تلویزیونی «شب‌های هیرکان» صدا و سیمای مرکز گلستان اظهار کرد: راه‌اندازی شبکه‌های استانی با هدف تقویت وحدت ملی صورت گرفت و این هدف محقق شده است.

وی با اشاره به دوره معاونت خود در رسانه ملی افزود: من جزو بانیان راه‌اندازی شبکه‌های استانی بودم و از همان زمان، هدف از این کار توسعه استان‌ها و تقویت وحدت ملی بود.

وزیر کشور با بیان اینکه برخی مخالف جدی تشکیل شبکه‌های استانی بودند گفت: آنها استدلال می‌کردند که خرده فرهنگ‌های بومی موجب واگرایی می‌شود ولی مجموعه مدیران صدا و سیما عقیده داشتند وحدت، در کثرت به وجود می‌آید و مجموعه اقوام و فرهنگ‌ها، ایران اسلامی را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: معتقدم برخی برنامه‌های شبکه‌های استانی، مخاطبان بیشتری از شبکه‌های سراسری دارند زیرا مردم با زبان و فرهنگ خودشان، برنامه‌های مورد علاقه‌شان را می‌بینند.

انتهای پیام/

امتیاز شما