امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی انعکاس رسانه‌ای سیل خوزستان

مشاهده ۱۱۳۷
۱۳۹۸/۰۱/۱۸- ۱۷:۰۴

نشست مشترک مدیران صدا وسیمای مراکز خوزستان و آبادان با دکتر دارابی معاون امور استانها با موضوع بررسی نحوه انعکاس رسانه‌ای سیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاون امور استان‌های رسانه ملی ضمن قدردانی از فعالیت ٢٤ ساعته شبکه‌های خوزستان و آبادان گفت: اطلاع‎رسانی سریع همراه با صحت و دقت از مواردی است که در بحران‌ها باید به آن توجه شود.

دکتر دارابی ضمن ابراز همدردی با مردم استان خوزستان افزود: شبکه‌های استانی باید زبان مردم باشند و در کنار آن‌ها به مسائل و مشکلات پیش رو استان بپردازند.

وی با اشاره به جایگاه آموزش در مواقع بحرانی ادامه داد: شبکه‌های استانی باید با اطلاع رسانی دقیق، بیان خدمات مسئولان و ایجاد آرامش، تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند.   
مدیرکل صدا وسیما مرکز خوزستان هم در این نشست گفت: ما با همدلی کارکنان صداوسیما به همراه مسئولان استان با تلاش 24 ساعته و حضور به‎موقع در صحنه و اطلاع رسانی توانستیم جلوی خیلی از بحران‌ها را در استان بگیریم.

مسلم رحیمی افزود: با استقرار خبرنگاران صداوسیما در مراکز سیل‎زده و روی سدهای دز و کرخه و اطلاع رسانی بموقع موجب آرامش بخشی در سطح استان شدیم.

وی با بیان اینکه ما به همراه مرکز آبادان توانستیم لحظه به لحظه کاری کنیم که همه مردم، تمام خبرهای خودشان را از رسانه ملی دریافت کنند.

گفت: روزانه  50 ارتباط زنده از مناطق سیل زده با شبکه مختلف و استانی داشتیم و در 7 نقطه استان گروه سیار مستقر کردیم.
مدیر کل صداوسیمای مرکز آبادان نیز با تشکر از کارکنان خدوم مراکز خوزستان و آبادان برای اطلاع رسانی وقوع سیل گفت: حضور به‎موقع رسانه ملی در این زمان موجب آرامش مردم استان شد.

داریوش دبیقی  تعامل مراکز آبادان و خوزستان را بسیار خوب عنوان و خاطر نشان کرد: با تعامل و همکاری دو مرکز خوزستان و آبادان تمام استان را در قاب تلویزیون پوشش خواهیم داد.

امتیاز شما