امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

قدردانی عضو شورای نظارت بر صداوسیما از تنوع برنامه‌های نوروزی رسانه ملی و برنامه پرمخاطب عصرجدید

مشاهده ۱۱۸۶
۱۳۹۸/۰۱/۲۰- ۱۶:۴۷

عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما برنامه‌های نوروزی رسانه ملی را مطلوب خواند و از تولید و پخش برنامه‌های «عصر جدید» و سریال «نون. خ» به عنوان برنامه‌های نوآورانه و پرمخاطب قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیداحسان قاضی زاده‌هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با قدردانی از برنامه‌های متنوع نوروزی رسانه ملی گفت: صداوسیما برنامه‌های خوبی برای این ایام تدارک دیده بود که از جمله آن‌ها می‌توان به برنامه‌ «عصرجدید» اشاره کرد که جای خالی آن در میان برنامه‌های سیما حس می‌شدو با استقبال مخاطبان بسیاری مواجه شد.

وی از سریال نوروزی «نون. خ» نیز به عنوان سریال پرمخاطب و خوب تلویزیون یاد کرد و با اشاره به برنامه‌های ویژه تحویل سال نو تلویزیون گفت: بهتر بود که این ویژه برنامه‌‌ها در هر شبکه یک موضوع را دنبال می‌کردند تا هم تنوع در محتوا ایجاد می‌شد و هم مهمانان شبکه‌ها در این لحظات از گروه‌های متنوع‌تری از افراد مشهور و محبوب دعوت می‌شدند.
قاضی زاده‌هاشمی‌با ابراز رضایت از اطلاع رسانی مطلوب رسانه ملی در حادثه سیل اخیر گفت: رویدادها و اخبار حادثه سیل کشور از زوایای مختلف در رسانه ملی منعکس و به خوبی بررسی شد.
عضو شورای نظارت بر صداوسیما با بیان اینکه صداوسیما توانست در ایام نوروز ضمن پوشش اخبار حادثه سیل با پخش برنامه‌های متنوع در حفظ یکپارچگی و همبستگی مردم مؤثر باشد گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار انعکاس بیشتر دغدغه‌های مردم سیل زده از آنتن صداو سیما هستند و رسانه ملی باید تمرکزش در پوشش رویدادهای این حادثه بر بیان مشکلات مردم سیل زده و درخواست‌های آن‌ها باشد.

امتیاز شما