امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
تجدید پیمان اصحاب رسانه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
تجدید پیمان اصحاب رسانه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نصرپور:دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک اقدام اسلامی، انقلابی و یک ارزش ملی است.

مشاهده ۷۶۳
۱۳۹۸/۰۱/۲۱- ۱۷:۳۱
تعداد بازدید:763

به مناسبت روز پاسدار وجانباز همچنین در ادامه اعلام حمایت همه جانبه ملت ایران از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل اقدامات اخیر دولت آمریکا ، امروز مدیرکل صداوسیمای مرکز خراسان رضوی بهمراه جمعی از اصحاب رسانه با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی(سپاه امام رضا علیه السلام) و نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) در نشست قرارگاه رسانه ای خراسان رضوی با اشاره به شکست آمریکا در عرصه‌های مختلف مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدام اخیر مذبوحانه آمریکا از سر درماندگی و سرخوردگی است.

سردار یعقوبعلی نظری سپاه پاسداران را مولود انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: اقدامات استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نشانگر حماقت، ناتوانی آنها در درک واقعیت انقلاب اسلامی، ماهیت مردمی و ارتباط و پیوستگی عمیق سپاه پاسداران با اهداف متعالی انقلاب اسلامی است.
سردار نظری ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران با اقدامات مذبوحانه و مضحک خود ناخواسته فرصتهایی را برای نظام جمهوری اسلامی و پاسداران آن فراهم می‌کنند. مانند 'داعش و اقدامات این گروه تروریستی به عنوان مولود تفکر آمریکایی در منطقه، که با اقدامات سنجیده و بهنگام جمهوری اسلامی ایران شکست خورد و نابود شد و همین امر سبب ساز ارتقای محبوبیت ایران در جهان شده است.
وی گفت: بنابراین آمریکا با ایجاد و حمایت همه جانبه از تروریستهای داعش، در واقع فرصتی را برای تعمیق اتحاد و همبستگی میان کشورهای منطقه به ویژه در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین خلق کرد.
سردار نظری همچنین آمریکا را در همه تحرکاتش در منطقه ناکام دانست و افزود: انسجام و اتحاد همه گروههای سیاسی داخل کشور در حمایت یکپارچه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است.
وی هدف راهبردی دشمن را تضعیف اعتقادات و باورهای اسلامی‌با استفاده از شیوه‌های جنگ نرم و نیمه سخت ذکر کرد و گفت: در چنین شرایطی نقش رسانه‌ها در آگاه نمودن افکار عمومی نسبت به ابعاد و روشهای تهاجم دشمن مستکبر بسیار مهم است. بر این اساس رسانه‌ها می توانند با تجزیه و تحلیل واقعیتهای جاری در منطقه، فروپاشی قدرت پوشالی آمریکا را نشان دهند.
سردار نظری افزود: بر اساس سوابق و شواهد موجود، هر اقدام آمریکا علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نه تنها سبب ساز وحدت بیشتر در داخل کشور بلکه یکپارچگی روزافزون جبهه ضداستکباری در منطقه شده است.
وی همچنین به ماهیت صرفا مادی تفکر دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها نباید در تحلیل و تفسیر واقعیتها، رخدادها و فرایندهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی محدود به فرمولهای وارداتی مبتنی بر تفکر مادی شوند بلکه باید با بهره گیری از باورهای اعتقادی، تفکر معنوی و روشنگری افکار عمومی در این بستر، واقعیتها را برای مردم بازگو کنند.


مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی هم در این نشست گفت
: دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جدا از مسائل اعتقادی و اسلامی وانقلابی ؛ یک ارزش ملی در جهت حفظ تمامیت ارضی کشور در برابر توطئه‌های استکبار جهانی است

محسن نصرپور افزود:
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی الحمدلله به یک نیروی نظامی،سازندگی، امنیتی، و اطلاعاتی کارآمد و خستگی ناپذیر برای مملکت تبدیل شده است و یکی از دلایلی که دشمن را وادار می‌کند که این اقدامات نابخردانه را انجام دهد اینست که سپاه از خط و مرزهای قرمز استعماری آنها عبور کرده است و عملا می‌بینیم که هر اقدام مهمی‌که در خاور میانه صورت می‌گیرد بدون نظر ایران نیست و این سپاه بعنوان یکی از ارکان نظام و بازوی رهبری بزرگوار(مدظله العالی) شده است.ایشان با تبیین علت این اقدام نابخردانه استکبار افزودند: در ایام تحریم ترامپ با تروریست اعلام کردن سپاه تلاش می‌کند بار دیگر جمهوری اسلامی را با سیاست تحریم و تروریسم گرفتار کند.این اقدام آنها که نشان دهنده عمق نگرانی آنها از نفوذ منطقه ای ایران است با توجه به هویت و موقعیت ویژه و استثنائی سپاه در تامین امنیت داخلی بطور هدفمند به سپاه پاسداران بعنوان بخشی از استراتژی مهار جمهوری اسلامی نگاه می‌کند که این نگاه باتوجه به موفقیت های غیر قابل انکار جمهوری اسلامی‌بویژه سپاه قدس در سوریه و عراق اهمیت ویژه ای پیدا کرده که یقینا" مثل گذشته دشمنان خبیث این ملت به اهدافشان نخواهد رسید.
وی سپس با تقدیر از مجاهدتهای همیشگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف کشور، حمایت از سپاه را وظیفه عمومی جامعه دانسته و اظهار داشتند: دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک اقدام اسلامی، انقلابی و یک ارزش ملی است و دشمن باید بداند سپاه جزو حقوق اساسی و بدنه ملت ایران است.
مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی در پایان بار دیگر با برشمردن لزوم و اهمیت حفظ وحدت و همدلی بر تلاش اصحاب رسانه بر اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تاکید کرد.


در ادامه چند نفر از مدیران رسانه‌های استان ازجمله آقای دکتر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارساد اسلامی. خراسان رضوی و آقای کریم زاده مدیر ایرنا دراستان و آقای دکتر احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان نیز مطالبی را بیان کردند. دراین نشست مدیران رسانه‌های استان برای اعلام همبستگی خودباپاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،لباس فرم سبزسپاه رابرتن کرده بودند،درپایان این نشست "لوح قدردانی"به مناسبت سالروزولادت امام حسین(ع) و روزپاسدار ،به فرمانده سپاه امام رضا(ع)توسط مدیران ارشدفرهنگی ورسانه ای استان خراسان رضوی اهداشد

امتیاز شما