امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

رقابت کودکان و نوجوانان در«مسابقه بزرگ مشاعره ایران»

مشاهده ۱۵۱۴
۱۳۹۸/۰۱/۲۵- ۱۰:۱۳

پخش «مسابقه بزرگ مشاعره ایران» در سال 98 از روز چهارشنبه 21 فروردین، آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، امیر حسین آذر تهیه‎کننده این برنامه با اعلام این خبر گفت: در مجموعه جدید «مسابقه بزرگ مشاعره ایران» که مراحل تولید آن در سال گذشته به اتمام رسید و پخش آن نیز از بهمن 1397 در شبکه آموزش سیما آغاز شد، تلاش شد تا با تغییر دکور و ساختار فرمی‌برنامه بر جذابیت های بصری برنامه افزوده شود.
امیر حسین آذر حضور کودکان و نوجوانان از سراسر کشور در این برنامه را یکی از نکات مهم مجموعه «مسابقه بزرگ مشاعره ایران » برشمرد و گفت: حضور علاقه‎مندان به شعر پارسی و مشاعره از طیف‌های گوناگون جامعه در سنین مختلف، جذابیت این برنامه را دو چندان کرده و استفاده از کودکان و نوجوانان علاقه‎مند به حوزه ادبیات فارسی در تولید مجموعه باعث شده تا زمینه معرفی شعر فارسی و آرایه‌های ادبی آن به نسل کودکان و نوجوانان به شکل مشخص‎تری در برنامه نمود پیدا کند.

تهیه‎کننده این برنامه با دعوت از داوطلبان حضور در این مسابقه فرهنگی اظهار داشت: علاقه‎مندان به حضور در مسابقه می‎توانند نام، نام‎خانوادگی، سن، شهر و شماره تماس خود را به شماره 3000079 پیامک کنند تا پس از مصاحبه و گزینش برای حضور در این برنامه دعوت شوند.

«مسابقه بزرگ مشاعره ایران » به تهیه‎کنندگی امیرحسین آذر و با اجرای دکتر اسماعیل آذر، هر شب از ساعت 23 و تکرار آن در روز بعد ساعت 11 از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

 

تصاویر

امتیاز شما