امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

پوشش رویدادی بین المللی در شبکه قرآن سیما

مشاهده ۳۷۸
۱۳۹۸/۰۱/۲۶- ۱۴:۱۳

سرپرست شبکه قرآن سیما جزئیات پوشش مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی، سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما از اهتمام این شبکه برای پوشش کامل این رویداد بین‌المللی خبر داد. وی  با بیان اینکه شبکه قرآن تمام توان و فضای رسانه‌ای خود را در اختیار مسابقات قرار داد، از پخش زنده مراسم افتتاحیه مسابقات به طور کامل خبر داد. عرفاتی گفت:  در ایام برگزای مسابقات نیز هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با پخش مسابقات در خدمت علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن بودیم و مراسم اختتامیه مسابقات و دیدار با مقام معظم رهبری نیز به صورت مستقیم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

وی با بیان اینکه تمام برنامه‌های روتین شبکه به  علت پوشش مسابقات به طور موقت متوقف  شدند، گفت: توقف برنامه‌های مداوم شبکه  نشان از اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد که ما برای مسابقات قائل هستیم. سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما از تمهیدات شبکه برای پوشش کامل مسابقات سخن گفت و افزود: واحد سیار HD  در صحن محل برگزاری مستقر شد و استودیویی در پخش مهیا کردیم تا تلاوت‌ها علاوه بر پخش تحلیل شوند ضمن آنکه  از ظرفیت برنامه اسراء، که از برنامه‌های روتین شبکه است، نیز بهره بردیم.
وی با بیان اینکه هم‎زمان مسابقات بین‌المللی طلاب در قم و پیش از آن نیز مسابقات بانوان در هتل هما پوشش داده شد اعلام کرد: این مسابقات ضبط شده‌اند و بهترین کارها در زمان‌های مختلف به ویژه در ماه مبارک رمضان  از شبکه قرآن روی آنتن می‌روند.تمهیداتی نیز در نظر گرفته شده که این تلاوت‌ها در اختیار شبکه‌های دیگر نیز قرار داده شود.
سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما تصریح کرد: در حوزه فضای مجازی نیز فعالیت خوبی انجام شد که علاقه‌مندان بتوانند حواشی جذاب و احیانا فیلم‌ها و عکس‌های خود را برای ما ارسال کنند تا در برنامه رصد پخش شود و این فضا از منظر مخاطبان نیز دیده شود.
وی از پوشش مراسم  دیدار برگزیدگان مسابقه با مقام معظم رهبری و پس از آن مسابقات بین‌المللی مالزی خبر داد.

امتیاز شما