امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های شبکه اترک در نیمه شعبان

مشاهده ۵۴۱
۱۳۹۸/۰۱/۳۱- ۰۹:۵۷

صداوسیمای خراسان شمالی با ویژه برنامه‌های مختلف،برای قدم گل نرگس جشن می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای اترک با برنامه «گل نرگس» در زاد‌روز مهدی موعود(عج) میهمان خانه‌های شنوندگان می‌شود. ویژگی‌های منتظران، پخش گزارش‌های مردمی، ارتباط تلفنی با مرکز قم و مسجد مقدس جمکران، طرح مباحث کارشناسی، مولودی خوانی، معرفی آداب و رسوم مردم استان در نیمه‎شعبان، شعر شاعران استان، معرفی کتاب، پخش موسیقی‌های شاد، کلام بزرگان و... از جمله آیتم‌های این برنامه است. سمانه سفیدگر تهیه‌کنندگی ویژه برنامه رادیویی «گل نرگس» را برعهده دارد و زهرا محمدی و آرش ضرغامی‌ گوینده و محمد یزدانی گزارشگر برنامه هستند.
برنامه «گل نرگس» یکشنبه، اول اردیبهشت از ساعت 10 به مدت 90 دقیقه به صورت زنده شنوندگان را در این جشن بزرگ همراهی می‌کند. سیمای اترک نیز در ویژه برنامه «شب‎های اترک» با دعوت از کارشناسان، هنرمندان، خوانندگان و نوازندگان محلی، بخش‌های نمایشی طنز و... سعی می‌کند تا لحظات نشاط‎بخشی را برای مخاطبانش فراهم کند.
پخش گزارش مردمی از سطح شهر و ارتباط زنده از محل برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، ارتباط با شهرهای مقدس قم و مشهد، مولودی و شعر خوانی، تلفن و پیامک مردمی و...از دیگر بخش های برنامه است.
ویژه برنامه «شب‎های اترک» شنبه 31 فروردین مصادف با شب ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) ساعت 21 به صورت زنده از سیمای اترک پخش می‎شود.
همچنین اجتماع عظیم منتظران حضرت قائم (عج)، روز یکشنبه 15 شعبان، از ساعت 9:30 تا 13 به طور زنده از سیمای اترک تقدیم مخاطبان می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما