امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
حسن همایی گوینده منتخب:
حسن همایی گوینده منتخب:

کار در رادیو افتخار من است

مشاهده ۱۰۰۵
۱۳۹۸/۰۱/۳۱- ۱۳:۱۴
تعداد بازدید:1005

حسن همایی گوینده منتخب هیئت داوران چهاردهمین جشنواره بین‎المللی رادیو، متن‌های فاخر رادیویی را امری ضروری برای برقراری ارتباط بهتر با مخاطبان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حسن همایی گوینده منتخب هیئت داوران چهاردهمین جشنواره بین‎المللی رادیو گفت: باعث خوشحالی و افتخار من است که در رادیو کار می‌کنم و امیدوارم شرایط رادیو روز به روز بهتر شود تا بهتر به مردم خدمت‌رسانی کنیم.
حسن همایی درباره نحوه ورود به رادیو گفت: از سال 77 همکاری جدی خود را با رادیو به عنوان افکتور شروع کردم. آن زمان در نمایشگاه به عنوان افکتور حضور داشتم و همان زمان که آقای کدخدازاده مرا استخدام کرد، گفت «صدایت خوب است، ولی بعدا نگویی می‌خواهم گوینده شوم! ما تو را عنوان افکتور استخدام می‌کنیم» اما پنج سال از این ماجرا گذشت. در افکت به مدارج خوبی رسیدم، ولی با علاقه‌ام سازگار نبود.
این گوینده رادیو افزود: کم‌کم در رادیو به همت بسیاری از عزیزان مانند زنده‌یاد همایون ایران‌پور و حمید منوچهری توانستم در یکی دو نمایش حرف بزنم و صدایم را به گوش دیگران برسانم. زمانی جلال مقامی‌ به رادیو آمده بود و گفت «تو صدایت خوب است، چرا افکت می‌دهی؟ برو برای دوبله خودت را معرفی کن و به عنوان گوینده تست بده» رفتم و در همان اولین تست موفق شدم. دو سال در دوبله ماندم و بعدها همکاری‌ام را با دوبله قطع کردم. بعد از یکی دو سال قطع همکاری این بار به عنوان گوینده رادیو سلامت به رادیو برگشتم.
در برنامه «موج زندگی» با سحر طولاعی همکاری می‌کردم . همایی با بیان اینکه بعد از مدتی مجدد به رادیو ایران برگشتم، عنوان کرد: قریب به 6 سال است که به عنوان گوینده با افتخار با رادیو ایران کار می‌کنم و این افتخار را داشتم که در دو برنامه رادیویی که برای بخش بین‌الملل بود، با حسین معصومی  افتخاراتی کسب کردیم.این برگزیده هیئت داوران چهاردهمین جشنواره بین‎المللی رادیو بیان کرد: این نخستین بار است که در جشنواره نامزد می‌شوم و این افتخار نصیب من می‌شود که گوینده منتخب باشم. قبل از هر چیز باید بگویم تلاش همکاران نازنینم به عنوان تهیه‌کننده یا صدابردار هرگز از نظر من دور نیست. در برنامه‌های مختلف من تنها نیستم و دیگر گویندگان از جمله عبدالله اعلایی، سعید مبشری، محمد اسماعیل‌پور، حسن بنایی و خانم‌ها سیدزهرا صالحی، مینا خانی، فاطمه آل‌عباس و لیلا کوچکیان نیز در کنار من زحمت می‌کشند. همایی درباره کار در رادیو گفت: دبیر انجمن ادبی آفاق هستم و با شعر آشنایی دارم، بنابراین دوست دارم اتفاقات بهتری در رادیو بیفتد و متن‌های فاخر، بهتر و زیباتری را پیش‌رو داشته باشیم. چون معتقدم اساس و پایه کار گوینده بر پایه متن است، لذا امیدوارم متن‌ها بهتر شوند و مخاطبان ارتباط بهتری با کلام گوینده برقرار کنند. گوینده رادیو ایران در پایان گفت: باعث خوشحالی و افتخار است که برای مردمم در رادیو کار می‌کنم. امیدوارم روز به روز وضعیت رادیو بهتر شود و بهتر بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

امتیاز شما