امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

از ضعف بازاریابی در بزرگترین چالش بر سر راه زعفران ایران تا چگونگی تحقق اقتصاد منهای نفت

مشاهده ۴۱۲
۱۳۹۸/۰۱/۳۱- ۱۴:۳۷

رادیو اقتصاد دوشنبه دوم اردیبهشت، در برنامه‌های مختلف خود، به مباحث ضعف بازاریابی بزرگترین چالش بر سر راه زعفران ایران، چگونگی تحقق اقتصاد منهای نفت و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «رویش» دوشنبه دوم اردیبهشت، پوریا صنعتی، کارشناس ارشد کسب و کار درخصوص انواع استراتژی‌های کارآفرینی مطالبی عنوان می‌کند. طراحی استراتژی‌های کارآفرینی و روش‌های آن، استراتژی‌های متناسب با هر کسب و کار از دیگر مباحث این برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی ساعت 8 تقدیم شنوندگان می‌شود.

در برنامه «ایستگاه نود و هشت» دوشنبه دوم اردیبهشت، کارشناسان درباره تبعات اقتصادی روی آوردن به فال و دعانویسی و مذمت روی آوردن به فال و دعانویسی به جای برنامه‌ریزی و کار و تلاش برای ساختن زندگی گفت‌وگو می‌کنند. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان ساعت 9 پخش می‌شود.

برنامه «کالای ایرانی» دوشنبه دوم اردیبهشت به موضوع استانداردهای ملی و بین‌المللی ماشین‌آلات راهسازی اختصاص دارد. تامین قطعات اولیه، کیفیت و قیمت،  کاربرد از دیگر مباحث قابل طرح در این برنامه است. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی ساعت 10 مخاطبان را همراهی می‌کند.

در برنامه «خوشه چین» دوشنبه دوم اردیبهشت، باقر قرمزچشمه، مدیر گروه هیدرولوژی و توسعه آب پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیز داری درخصوص آبخوان‌داری و جذب آب سیلاب در سفره‌های زیر زمینی و نمونه‌های موفق در آبخوان‌داری در کشور  مطالبی را بیان می‌کند. برنامه «خوشه چین» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار شنبه ساعت 13:30، پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «چالش» دوشنبه دوم اردیبهشت، بزرگترین ضعف بازار زعفران را بررسی می‌کند. رقابت سخت با دیگر کشورها، صادرات به صورت فله، برندسازی در صادرات محصول و ... از دیگر موضوعات برنامه است. برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی سیدوحید موسوی ساعت 15پخش می‌شود.

در برنامه «نود و هشتی‌ها» دوم اردیبهشت، سردار دکتر محمد زهرایی، جانشین سازمان بسیج سازندگی درباره چگونگی تحقق اقتصاد منهای نفت صحبت می‌کند. اقدامات بسیج سازندگی در تولید و اشتغال، اهمیت کار جهادی در رونق اقتصادی کشور و ... از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار شنبه تا پنجشنبه ساعت 17، پخش می‌شود.

همچنین رادیو اقتصاد در برنامه «ساعت صنعت» دوشنبه دوم اردیبهشت ماه، به سراغ کشورهای پیشرو در صنایع هایتک می‌رود. برنامه «ساعت صنعت» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه روزهای زوج ساعت 21 شنیده می‌شود.

امتیاز شما