امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

جشنواره در پی انتخاب آثار مردم‌پسند باشد

مشاهده ۱۵۳۷
۱۳۹۸/۰۲/۰۳- ۱۰:۱۸

فاطمه شعبانی سال 1376 با قبولی در آزمون و بعد از دو سال آموزش و کارآموزی، کار در رادیو را آغاز کرد، وی در رادیو ورزش، رادیو گفتگو، صدای آشنا، رادیو آوا و درحال حاضر در رادیو اقتصاد به نویسندگی و گویندگی مشغول بوده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فاطمه شعبانی، گوینده رادیو درباره حضور خود در رادیو گفت: در بیست سال فعالیتم در رادیو، هیچ برنامه‌ای برای ارائه به جشنواره نداشته ام، چون اساسا با ساختن برنامه‌های تصنعی مخالفم و معتقدم آنتن زنده رادیو با حضور مخاطبان، هرروز فرصت حضور در جشنواره را برای کارکنانش فراهم می‌آورد و انتخاب برنامه و نمره دادن به آن نیز برای حضور و رقابت، باید روی آنتن از سوی کمیته داوران جشنواره ارزیابی شود و در غیر این صورت اجحاف در حق مخاطب و نیروهای کوشا و دلسوز است.
وی ادامه داد: یکی از آرزوهای من قرار‌ گرفتن رادیو در جایگاه ارزشمندش و توجه به این رسانه به انزوا رفته از سوی مدیران بالادستی است، چرا که رادیو همچنان در بین مردم و قلب‌های آن‎ها راه خود را ادامه می دهد. اما مدیران و مسئولان باید بیشتر به این رسانه نجیب توجه داشته باشند. شعبانی خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان رسانه به ویژه رادیو به این یقین برسند که رسانه ملی می‌‌تواند به عنوان اتاق فکری با حضور اعضاء هشتاد میلیونی برنامه ساز، اتفاقات خوب و آینده‌ای روشن برای میهن‌مان رقم بزند. گوینده شبکه‌های اقتصاد و آوا گفت: امیدوارم این جشنواره بتواند برای بهتر شدن و رضایت مخاطبان گام‌های بلندتری بردارد و ما برنامه‎سازان نیز در پیشگاه مردم صبور ایران اسلامی‌ به واسطه عملکردی مطلوب، سربلند باشیم.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا با بهره‎گیری از تجربیات دوره‌های گذشته، به منظور نشان دادن قدرت رسانه رادیو و دلیلی برای بهتر دیده شدن این رسانه، از 2 تا 4 اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

امتیاز شما