امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
گوینده پیشکسوت رادیو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
گوینده پیشکسوت رادیو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رادیو رسانه‌ای بیدار، گرم و زنده در میان مخاطبان است

مشاهده ۷۵۹
۱۳۹۸/۰۲/۰۴- ۱۱:۰۰
تعداد بازدید:759

فرشته قربانی گفت: بچه‌های رادیو عاشقانه وارد این حرفه شدند و اصلاً برای دیده شدن فعالیت نمی‌کنند.

فرشته قربانی گوینده پیشکسوت رادیو، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره چگونگی شروع فعالیت خود در رادیو گفت: من از سال ۶۸ گویندگی رادیو را شروع کردم و تا امروز حدود ۳۰ سال است که در این رسانه مشغول فعالیت هستم. هم اکنون نیز در رادیو سلامت و برنامه‌های مختلف رادیویی در حال اجرا و گویندگی هستم.

وی درباره جایگاه رادیو و ویژگی آن در قیاس با رسانه‌های دیگر اظهار کرد: رادیو یک رسانه بیدار، زنده و گرم است. طی سال‌هایی که من با رادیو زندگی کردم، هدف این بود که بتوانیم اطلاع رسانی دقیقی را انجام دهیم. رادیو خانه ماست؛ چه در ساختمان شهدای رادیو و چه در ساختمان ارگ. بچه‌های رادیو عاشق کارشان هستند و از خوب یا بد حادثه دیده نمی‌شوند و البته اساساً برای دیده شدن وارد این حرفه نمی‌شود.

این گوینده بانجربه، با بیان اینکه وقتی با زبان دل حرف می‌زنید مخاطب را با خود همراه می‌کنید، عنوان کرد: امروز مخاطب شما را انتخاب می‌کند؛ چرا که گستردگی شبکه‌ها بسیار زیاد است. تعامل با مخاطبان نشان می‌دهد گویندگانی می‌توانند در رادیو در جایگاه خوبی قرار بگیرند که هر روز در حال به روز رسانی خود باشند و ارتباط با مخاطبان را بر خود واجب بدانند.

امتیاز شما