امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش سخنرانی رهبری در جمع کارگران

مشاهده ۶۹۵
۱۳۹۸/۰۲/۰۴- ۱۴:۱۸

سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران، چهارشنبه 4 اردیبهشت، از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صبح امروز چهارشنبه 4 اردیبهشت، رهبر معظم انقلاب در جمع گروهی از کارگران، سخنرانی مهمی داشتند و درخصوص مسئله تحریم‎ها و دیگر موضوعات پیش‎ روی کشور در گام دوم انقلاب به بیان مواضع نظام جمهوری اسلامی و راهکارهای در نظر گرفته شده برای عبور از این گردنه‌های مهم تاریخی پرداختند.
مشروح این سخنرانی، امشب ساعت 22 از شبکه افق پخش می‌شود.
سایه «سیمرغ» ایرانی بر مناطق آزاد
مجموعه مستند «سیمرغ» با موضوع حمایت از کالای ایرانی و با محور فعالیت شرکت‌هایی که نقش مهمی در پیشرفت کشورمان داشته‎اند نیز از شبکه افق به نمایش درمی‎آید.
در سومین قسمت این مجموعه که با عنوان «مناطق آزاد» پخش خواهد شد، فعالیت و کارکرد مناطق آزاد تجاری در ایران بررسی می‎شود. با توجه به اصل صادرات غیرنفتی در برنامه توسعه کشور، هفت منطقه آزاد تجاری هم اکنون مشغول فعالیت هستند. در سال 1396 دولت با تقدیم لایحه‎ای خواستار تاسیس هشت منطقه آزاد تجاری دیگر شد. شهر مهران به عنوان یکی از هشت منطقه جدید تاسیس در انتظار رأی نمایندگان مجلس است. محمد تقی رحمتی نویسنده و کارگردان مجموعه «سیمرغ» است که سومین قسمت آن را می توانید چهارشنبه 4 اردیبهشت، ساعت 21 و تکرار آن ساعت های 7:30 و 12 روز بعد از شبکه افق پخش می‌شود.
روایت لاله افتخاری از زندگی با یک رزمنده
فصل جدید برنامه «نیمه پنهان ماه» نیز چهارشنبه‌ها تقدیم مخاطبان شبکه افق می‎شود. در سی‎وهشتمین قسمت، زینب ابوطالبی مجری این برنامه به گفت‎وگو با خانم لاله افتخاری همسر شهید محمد علی عامریان می‎نشیند. شهید عامریان یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که در تاریخ چهارم دی ماه 1365 به شهادت رسید. لاله و محمد علی سال 56 با هم ازدواج کرده بودند و زندگی مشترک آن‎ها 9 سال یعنی تا زمان شهادت شهید عامریان ادامه داشت. «نیمه پنهان ماه» به تهیه‎کنندگی امیر بنان و کارگردانی یاسر انتظامی، چهارشنبه ساعت 19:30 از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم ساعت‎های 5:30، 10:30 و 15:30 روز بعد پخش می‎شود.

امتیاز شما