امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

با سریال‌های ماه مبارک رمضان آشنا شوید

مشاهده ۶۶۲
۱۳۹۸/۰۲/۰۷- ۱۱:۱۰

خبرگزاری ایسنا در خبری به سه سریال «از یادها رفته»، «دل‌دار» و «برادر جان» به عنوان گزینه اصلی شبکه‌های یک، دو و سه سیما در ماه رمضان پرداخته است.

ایسنا در این گزارش مروری دارد بر این سریال‌ها که مراحل تولید را در آستانه‌ی رمضان می‌گذرانند.

«از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان که پیش از این در شبکه پنج کلید خورد، به شبکه یک رسید. این سریال تاکنون از سوی تلویزیون به عنوان سریال رمضانی این شبکه معرفی نشده است اما به نظر می‌رسد تنها گزینه پخش رمضانی باشد.

تاکنون تدوین ۲۰ قسمت از «از یادها رفته» تمام شده و بخشی از آهنگسازی آن باقی مانده است. در بدو امر اعلام نشد که این سریال به مناسبت ایام رمضان ساخته می‌شود و فاز اول آن در ۲۵ قسمت آماده می‌شود.

سریال «از یادها رفته» اثری تاریخی متعلق به دهه ۲۰ محسوب می‌شود که حامد افضلی و رؤیا خسرونجد نویسندگی آن را برعهده داشته‌اند و عباس نعمتی به عنوان سرپرست نویسندگان، حضور دارد. این سریال به روایت زندگی و آداب و رسوم ایرانیان در دهه ۲۰ می‌پردازد و سراغ وقایع قصه زندگی «خسرو» و «مهربانو» می‌رود که به شکل یک رمان روایت می‌شود. همچنین قرار است به موضوعاتی تاریخی مثل کشف حجاب و کشت و تولید تریاک در این سریال پرداخته شود.

سریال «از یادها رفته» بازیگران مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به حسین پاکدل اشاره کرد که چند سالی می‌شود کمتر به‌عنوان بازیگر در قاب تلویزیون حضور داشته است. حضور رضا یزدانی خواننده هم از نکات قابل ذکر درباره ترکیب بازیگران این سریال محسوب می‌شود. میترا حجار، حسین یاری، سیما تیرانداز، رسول نجفیان، مائده طهماسبی، بیتا فرهی و… از دیگر بازیگران این سریال هستند و می‌توان سریال را از تولیدات پربازیگر سیما به شمار آورد.

بهرام بهرامیان پیش از این ساخت سریال‌هایی چون «ساعت شنی»، «سقوط یک فرشته» و «جاده قدیم» را بر عهده داشته است.

امتیاز شما