امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تمجید رئیس بازرسی صدا‌وسیما از مرکز آبادان در مدیریت بحران سیلاب

مشاهده ۸۵۲
۱۳۹۸/۰۲/۰۹- ۱۱:۵۲

رئیس بازرسی سازمان صداوسیما در جلسه شورای مدیریت بحران مرکز آبادان گفت: رسانه ملی نقش تعیین‌کننده و شفافی در اطلاع‌رسانی و مدیریت سیل برعهده داشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمود اشتری در جلسه شورای مدیریت بحران مرکز آبادان با بیان این مطلب افزود: امروز نقش رسانه ملی در همه رویدادهای تاثیرگذار به خوبی برای مردم اثبات شده است و آنان در بازار داغ شایعات، مستدل‌ترین و درست‌ترین اخبار را با سرعت از صداوسیما دریافت می‌کنند. وی با تمجید از عملکرد صداوسیمای مرکز آبادان در انعکاس اخبار مربوط به سیل و پدیده مداکبر خاطرنشان کرد: مرکز آبادان به خوبی آخرین رویدادها، اخبار و تحولات را در سیما، صدا، خبر و فضای مجازی منعکس کرد و در آرام‌سازی مردم و انعکاس خدمات نظام، نیروهای جهادی، نظامی و انتظامی و حماسه مردمی‌ با شایستگی ظاهر شد.

همچنین مدیرکل صداوسیمای مرکز آبادان از پخش زنده و تولید بیش از 15000 دقیقه برنامه با موضوع مدیریت سیلاب خبر داد و افزود: از روز چهارم فروردین تاکنون، گروه‎های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور در نقاط پرخطر، به انعکاس لحظه به لحظه و زنده مدیریت سیلاب در آبادان و خرمشهر پرداختند و ویژه برنامه‌هایی نیز با حضور مسئولان محلی و کشوری به همین منظور تهیه شد. داریوش دبیقی بیان کرد: همچنین در این مدت در تمامی‌ بخش‌های خبری شبکه‌های سراسری، نیز همکاران واحد خبر ما حضوری موثر داشته و آخرین رخدادها را به سمع و نظر مردم ایران رساندند.

امتیاز شما