امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
اطلاع‌رسانی دقیق از عملکرد دستگاه‌ها در کمک به سیل‌زدگان و محل هزینه کمک‌های مردمی
اطلاع‌رسانی دقیق از عملکرد دستگاه‌ها در کمک به سیل‌زدگان و محل هزینه کمک‌های مردمی

شاهکار رسانه ملی در بالا بردن اعتماد مردم

مشاهده ۶۲۰
۱۳۹۸/۰۲/۱۱- ۱۱:۳۵
تعداد بازدید:620

آزادیخواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از عملکرد رسانه ملی در پوشش رویدادهای سیل اخیر قدردانی کرد و گفت: صدا و سیما بدون توجه به سیاه نمایی‌ها و انتشار اخبار کذب از برخی رسانه‌ها، در این حوزه اعتماد مردم را بالا برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ احد آزادی خواه، اطلاع رسانی، آرامش بخشی و گزارش عملکرد دستگاه‌ها و هزینه کرد کمک‌های مردمی در جریان سیل اخیر را سه محور برنامه‌های رسانه ملی خواند و گفت، صدا و سیما نه تنها در حوزه اخبار بلکه در مستندسازی‌ها از مناطق سیل زده عالی عمل کرد.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت گفت: رسانه ملی با وجود هجمه‌های قوی برای وارونه جلوه دادن واقعیت کمک رسانی‌ها در مناطق سیل زده، با اطلاع رسانی دقیق و به‌روز، عملکرد خادمان ملت در ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی را به تصویر کشید، واقعیت ها را به مردم نشان داد و اعتمادشان را بالا برد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، با اشاره به حضور برخی چهره‌های شاخص تلویزیون از جمله عوامل برنامه خندوانه در میان مردم مناطق سیل زده گفت، رسانه ملی اگر از ظرفیت چهره‌های شاخصش، در ایجاد روحیه و نشاط و کمکهای نوع دوستانه در این قبیل موارد استفاده کند شاهکار است.

امتیاز شما