امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

معرفی ویژه برنامه‎های رمضانی شبکه امید

مشاهده ۳۶۲
۱۳۹۸/۰۲/۱۵- ۱۷:۳۹

«کوچه بهار» ویژه برنامه سحرگاهی شبکه امید و برنامه «افطاری ساده» هم ویژه برنامه افطاری شبکه امید است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «کوچه بهار» ویژه برنامه سحرگاهی شبکه امید از یکشنبه 15 اردیبهشت، هر بامداد ساعت 3 با اجرای مشترک حسین رفیعی و رامتین چیت‎سازان از شبکه امید پخش می‌شود.
«کوچه بهار» برنامه‎ای گفت‎وگومحور و ترکیبی است. این برنامه با مضمون شکر نعمت‎های خدا و شکرگزاری کردن و قدرشناسی نعمت‎ها به نوجوانان پخش می‎شود. حضور شخصیت‎های علمی، فرهنگی، هنری با آیتم استندآپ کمدی، اجرای موسیقی زنده، بحث‎های کوتاه معرفتی همسو با نیاز نوجوانان و آیتم‎های بیان خاطرات نوجوانان و بزرگسالان از روزه‎داری، دیگر بخش‎های این برنامه را تشکیل می‎دهند. برنامه ترکیبی «کوچه بهار» به تهیه کنندگی کاوه امیری هر بامداد از محل باغ موزه هنر ایرانی در فضایی معنوی لحظات شاد و مفرحی را به ویژه برای روزه اولی‌ها ایجاد خواهد کرد. این برنامه معنوی در 30 قسمت 90 دقیقه‎ای یک ساعت قبل از اذان صبح و نیم ساعت بعد از اذان، سحرگاه‌های ماه مبارک رمضان را برای روزه‎داران خاطره انگیز می‌کند.
افطاری دادن‌های ساده و بی‌پیرایه در مساجد و خیابان‌ها بسیار کار شایسته‌ای است، از این رو برنامه «افطاری ساده» به تهیه‌کنندگی امیرسینا سلیمی ویژه ماه مبارک رمضان هر شب بعد از اذان مغرب تقدیم مخاطبان شبکه امید می‎شود. در این برنامه مساجد، مدارس، حسینیه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی که میزبان روزه‎داران هستند معرفی می‌شوند این برنامه به گفت‎وگو با نوجوانان حاضر می‎پردازد و مشارکت آنان در ماه مبارک رمضان را به نمایش می‌گذارد. درضمن مخاطبان می‎توانند برای شرکت در پویش #افطاری_ساده و تهیه گزارش از افطاری‌های ساده شما با سامانه پیامکی 30000965 در ارتباط باشند.

امتیاز شما