امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

بازگشت مهاجران ونزوئلا به وطن در برنامه «قاره‌ها»

مشاهده ۴۷۱
۱۳۹۸/۰۲/۲۳- ۱۲:۵۲

برنامه «قاره‌ها» (continents) از شبکه هیسپان تی وی سه شنبه به ونزوئلا و بازگشت مهاجران این کشور به وطن خود می‎پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «قاره‌ها» (continents) از شبکه هیسپان تی وی سه‎شنبه ساعت 4:30 بامداد پخش می‎شود و در این قسمت به ونزوئلا و بازگشت مهاجران این کشور به وطن خود می‎پردازد.

گفته شده است که هزاران نفر از مردم ونزوئلا به خاطر شرایط سخت زندگی در کشورخودشان به دلیل تحریم‎ها و فشارهای ایالات متحده به شرکت‎ها غذایی و دارویی، به دنبال مهاجرت از کشور خودشان هستند و کشورهای مقصد آن‎ها معمولا برزیل، آرژانتین، پرو و کامبیا است. از آنجا که شرایط این کشورها با آنچه که این مهاجران تصور می‌کردند بسیار فرق می‌کند و شرایط اقتصادی پیچیده و مسائل تبعیض نژادی موجب دلسردی مهاجران ونزوئلا شده در پی این شرایط رئیس جمهور ونزوئلا با طرحی به نام «برگشت به وطن» به دنبال بازگرداندن این مهاجران به کشور خودشان است.
برنامه «قاره‌ها» (continents) به تهیه‎کنندگی و اجرای سباستین سالگادو از آرژانتین، برنامه ای تحلیلی است و معمولا با موشکافی موضوعات داغ سیاسی - اقتصادی همراه می‌شود. در این میزگرد 25 دقیقه‎ای، دو میهمان -کارشناس، سالگادو را همراهی می‌کنند و معمولا برای چالشی‎تر کردن بیشتر برنامه، ویدئو کلیپ ها و گزارش هایی که از قبل تهیه شده‎اند، در میان برنامه پخش شده و کارشناسان میهمان درباره آن‎ها به بحث و تبادل نظر می‎پردازند.
برنامه «قاره‌ها» هر هفته سه‌شنبه‌ها ساعت 4:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‎شود و ساعت 13:30 چهارشنبه و 9:30 و 19:30 پنجشنبه بازپخش خواهد شد.

امتیاز شما