امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه «صراط» برای وفات حضرت خدیجه (س)

مشاهده ۴۸۲
۱۳۹۸/۰۲/۲۴- ۱۲:۱۳

شبکه چهار سیما در آستانه فرارسیدن وفات حضرت خدیجه(س) ویژه برنامه مناسبتی «صراط» را به نمایش می‎گذارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه مستندگونه «صراط» که در قالب ویژه تمام مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی سال تهیه و تولید می‌شود، قسمت جدید خود را در ویژه وفات حضرت خدیجه(س) روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه ساعت 22 پخش می‎کند.
در قسمت مستند این برنامه، با سفر به بنیاد فرهنگی «امامت» در قم که موسس آن آیت‎الله سید علی میلانی هستند، با حجت‎الاسلام‎والمسلمین محمد مهدی معماریان درخصوص زندگی حضرت خدیجه (س)گفت‎وگو شده است.
در آیتم نمایشی این قسمت از «صراط»، نمایش کوتاهی با عنوان «ازدواج» پخش می‌شود. داستان این نمایش در خصوص خانواده ثروتمندی است که با ازدواج دختر خود با یک فرد از طبقه متوسط مخالفت می‌کنند..
در این آیتم نمایشی، محمدستوده، اکبر دباغیان، مژگان ناصری، اشکان حاج حسنی، اکبر دسترنج، حمید تربتیان و بهرنگ محتشمیان ایفای نقش کرده‎اند.
بخش شعرخوانی، آیتم جدیدی است که به مجموعه «صراط» اضافه شده است و در ویژه برنامه این هفته، محمدصادق میرصالحیان و فضل‎الله شیرانی ملقب به سخا درخصوص حضرت خدیجه(س) به شعرخوانی می‎پردازند.
لازم به ذکر است تصویربرداری بخش شعرخوانی در خانه تاریخی مشروطه در اصفهان صورت گرفته است.
«صراط» به تهیه‎کنندگی امیرحسین عنایتی در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما تهیه و تولید می‌شود و محمد ستوده به عنوان مدیر تولید با این مجموعه همکاری می‌کند و موسسه سینمایی فدک فیلم نقش جهان مجری طرح این برنامه است.

امتیاز شما