امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

از نقش دولت در رونق بازار تا تاثیر رسانه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌ها در شایعه‌سازی در برنامه‌های روز جمعه رادیو اقتصاد

مشاهده ۶۰۱
۱۳۹۸/۰۲/۲۵- ۱۴:۳۳

رادیو اقتصاد جمعه 27 اردیبهشت در برنامه‌های «چرتکه»، «بهارستان»، «کار و نوا» و ... به مباحثی همچون نقش دولت در رونق بازار، تاثیر رسانه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌ها در شایعه‌سازی و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد در برنامه «چرتکه» جمعه 27 اردیبهشت ماه، به سراغ تکنیک‌های مدیریت بحران می رود. برنامه «چرتکه» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی جمعه‌ها ساعت 10 پخش می‌شود.

در برنامه «بهارستان» جمعه 27 اردیبهشت، فریدون گل‌افرا، کارشناس و پژوهشگر حوزه علوم کشاورزی و دامی و عباس پاپی‌زاده، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس درباره کشاورزی اقتصادی گفت‌وگو می‌کنند. بررسی دیدگاه نمایندگان مجلس درباره نرخ خرید تضمینی آمایش سرزمین و نقش آنها در رسیدن به کشاورزی اقتصادی و مجلس با وضع چه قوانینی می‌تواند به توسعه کشاورزی منجر شود؟ از دیگر مباحث مطرح در برنامه است. برنامه «بهارستان» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی ساعت 12 روی آنتن می‌رود.

در برنامه «کار و نوا» 27 اردیبهشت، هوشنگ جاوید، پژوهشگر فرهنگ و موسیقی اقوام به همراه محمدعلی حافظی، پزشک و پژوهشگر فرهنگی درخصوص شناخت و انتخاب موسیقی مناسب برای فضاهای کاری متفاوت صحبت می‌کنند. مروری اجمالی بر فرم و قالب‌های موسیقی و میزان و شکل تاثیرگزاری آن بر افراد، مثال‌هایی از انواع مشاغل قدیم و جدید و موسیقی و ترانه‌های آن از دیگر موارد مطرح است. برنامه «کار و نوا» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی جمعه ساعت 14 با شما همراه می‌شود.

در برنامه «یادایام» جمعه، حبیب‌الله توسلی، فعال بخش خصوصی درباره نقش دولت در رونق بازار صحبت می‌کند. از دیگر مباحث مطرح در این برنامه می‌توان به نقش بازار در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مرور خاطرات وی از ورود امام خمینی (ره) و .... اشاره کرد. برنامه «یاد ایام» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی محمد جوادی‌نژاد ساعت 15 به گوش می‌رسد.

برنامه «اقتصاد تعطیل نیست» جمعه 27 اردیبهشت ماه، به تاثیر رسانه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌ها در شایعه سازی اختصاص دارد. کارشناسان در این برنامه درخصوص تعریف شایعه، معیار شناسایی حقیقت از شایعه و تاثیر رسانه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌ها در شایعه سازی مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رسانند.

این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده سلطانی ساعت 17 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما