امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

گسترده شدن «خوان نیاز» در انتهای خیابان الوند

مشاهده ۸۷۵
۱۳۹۸/۰۲/۲۹- ۱۰:۱۸

صادق‌پور تهیه‌کننده برنامه «خوان نیاز» شبکه دو سیما از تأکید این برنامه بر موضوع خانواده و باورپذیری آن نزد خانواده‌های ایرانی سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رحیم صادق‌پور برنامه «خوان نیاز» با اشاره به رویکرد خانواده محور شبکه دو سیما گفت: تلاش کردیم برنامه سحرگاهی شبکه دو ویژگی‌های خاصی داشته باشد و بخش‌هایی از آن به موضوع خانواده اختصاص یابد؛ به عنوان مثال آیتم افطاری ساده به حضور خانواده‌ها در مساجد می‌پردازد یا به مدارسی می‌رویم که دانش‌آموزان در آن‌ها به صورت داوطلبانه و خودجوش سحری توزیع می‌کنند.

وی افزود: شعار برنامه «خانواده رمضانی» است، از اینرو مهمان‌های برنامه هم با خانواده‌هایشان در برنامه حضور می‌یابند و البته خانم‌های شاعر نیز حضور مهمی در برنامه‌های ما داشته‌اند. صادق‌پور  درباره بازخورد برنامه‌اش گفت: خوشبختانه بر اساس پیامک‌هایی که دریافت کرده‌ایم حدود هفتاد درصد از مخاطبان فرم را پسندیده‌اند و در این باره نظر داده‌اند. مخاطب، برنامه ما را محفلی خانوادگی می‌بیند و فقط برنامه‌ای گفت‌وگو‌محور نیست. برای ارتباط بیش‌تر با مخاطب نیز با شیبی ملایم برنامه را به پایان می‌رسانیم و تا حدود ۴۵ دقیقه بعد از اذان، برنامه ادامه دارد. یک‌سری از آیتم‌ها را مختص پس از سحر قرار داده‌ایم که افطاری ساده یکی از همین موارد است.

صادق‌پور درباره بهره‌مندی از دیدگاه‌های مردم در برنامه گفت: دیدگاه‌ها به صورت مستقیم روی برنامه ما اثرگذار است. مجری پیامک‌ها را می‌خواند و گمان می‌کنم کفه دیدگاه‌های مثبت بیش‌تر بوده و مابقی هم نظراتی داشته‌اند که در جهت بهتر شدن برنامه بوده و بخشی از آن‌ها قابل اجراست.

 

امتیاز شما