امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت حماسه سوم خرداد با 37 برنامه در صدا و سیمای مرکز اصفهان

مشاهده ۲۳۸
۱۳۹۸/۰۲/۲۹- ۱۸:۴۷

شبکه استانی اصفهان فرهنگ ایثار و شهادت، حماسه و از خودگذشتگی را به جامعه انتقال می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شواخی معاون فضای مجازی صداوسیمای مرکز اصفهان در نشست مطبوعاتی تبیین برنامه‌های ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، محور برنامه‌های مرکز اصفهان را تشریح کرد.

شواخی در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های سالروز مراسم حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: حوزه‌های مختلف سیما ، صدا ، خبر و فضای مجازی این مرکز با تولید و پخش ویژه برنامه ، فیلم سینمایی ، آنونس ، کلیپ ، تیزر و زیر نویس روح معنویت حماسه عظیم سوم خرداد را در جامعه ترویج می دهند.

معاون فضای مجازی مرکز اصفهان تصریح کرد : شبکه اصفهان با پخش برنامه‌های گفتگوی هفته ، یک شهر ضیافت ، بهشت اجابت ، مستند شهید خرازی و فیلم سینمایی به این موضوع می‌پردازد و صدای مرکز اصفهان نیز با تولید نمایش، پخش مستندهای 30 دقیقه ای، متن، موسیقی و آیتم هایی متناسب با موضوع حماسه سوم خرداد و برنامه‌هایی همچون دربارگاه ملکوت و دعوتنامه روح حماسه و از خودگذشتگی را به جامعه انتقال می دهد.

وی در خصوص فعالیت های خبرگزاری مرکز اصفهان نیز گفت: این معاونت علاوه بر پوشش خبری مراسم های سوم خرداد در شهر و استان اصفهان، با تهیه و تولید گزارش ویژه خبری از عملیات بیت المقدس به نقش رزمندگان اصفهان در آزادسازی خرمشهر می‌پردازد.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز با  تولید و انتشار محتوای متناسب با این موضوع مانند تهیه کلیپ و انتشار برنامه‌های تامینی، اینفوگرافی عملیات بیت المقدس ، تهیه پوسترهای ویژه سوم خرداد ، معرفی شهدای اصفهانی در عملیات بیت المقدس ، بارگذاری فایل های موسیقی ویژه سوم خرداد، استفاده از بیانات امام خمینی و مقام معظم رهبری درباره سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر به حماسه عظیم سوم خرداد می‌پردازد.

تصاویر

امتیاز شما