امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی مدیر کل زندان‌ها ایلام از صدا و سیما

مشاهده ۳۳۳
۱۳۹۸/۰۲/۳۰- ۰۸:۴۰

در نشست مدیر کل زندان‌ها و امور تامینی و تربیتی استان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام بر همکاری مطلوب برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا وسیمای مرکز ایلام در ایتن نشست با اشاره به اینکه صدا وسیما مرکز ایلام از همه ظرفیت و توانش برای رشد و تعالی فرهنگی و اجتماعی استان استفاده می‌کند گفت: ساخت ویژه برنامه‌های رادیو وتلویزیونی مختلف با حضور کارشناسان اداره کل زندانها با هدف فرهنگ سازی در سطح استان و همچنین حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان از جمله اولویت های برنامه سازی در رسانه استانی مرکز ایلام است.

بازوند به آمادگی صدا وسیمای مرکز ایلام برای پوشش همایش انجمن حمایت از زندانیان استان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده گروه‌های برنامه ساز مرکز، این همایش را به صورت خبری، رادیویی وتلویزیونی به نحو شایسته‌ای پوشش خواهند داد.

وی همچنین از آمادگی کامل رسانه استانی برای ساخت برنامه‌های مشارکتی با امور زندان‌های استان خبر داد و گفت: صدا وسیمای مرکز ایلام برای فرهنگ سازی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی آماده همکاری با امور زندان‌ها و اقدامات تربیتی استان است.

در این نشست مدیر کل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان نیز از اقدامات و برنامه‌های صدا و سیمای مرکز ایلام و تعامل سازنده با اداره کل زندان‌ها ی استان، تشکر کرد و گفت: اداره کل امور زندان‌های استان برنامه‌های متعددی برای حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان در دست اقدام دارد.

کشوری خواستار پوشش رسانه ای جشن گلریزان و حمایت از زندانیان در ماه مبارک رمضان شد و گفت: جشن‌های گلریزان با هدف آزادسازی تعداد کثیری از زندانیان جرائم غیر عمد سه شنبه همین هفته در استان برگزار می‌شود.       

مدیر کل زندان‌ها و امور تامینی و تربیتی استان در این نشست به راه اندازی مرکز اطلاع رسانی زندانیان در محل زندان مرکزی شهر ایلام اشاره کرد وگفت: امور زندان‌های استان در نظر دارد با صداوسیمای مرکز ایلام در زمینه ساخت وتجهیز مرکز اطلاع رسانی برای پخش ویژه برنامه‌های زندانیان ،فیلم،سخنرانی و اطلاعیه‌های مهم مربوط به آنان در محدوده زندان همکاری کند.

امتیاز شما