امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

«میراث ماندگار» شبکه چهار سیما در سالروز آزادی خرمشهر

مشاهده ۵۶۸
۱۳۹۸/۰۲/۳۰- ۱۱:۰۷

شبکه چهار سیما هم‎زمان با فرارسیدن سوم خرداد، سی‎وهفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر ویژه برنامه «میراث ماندگار» را به این مناسبت اختصاص می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی«میراث ماندگار» به تهیه‎کنندگی فرج آلادین، برای پاسداشت این روز ماندگار به سراغ چهره‌های فرهنگی، هنری و نظامی رفته است و با آن‎ها در خصوص آزادسازی خرمشهر به گفت‎وگو پرداخته است.
به گفته فرج آلادین تهیه‎کننده برنامه، در «میراث ماندگار»با سردار یوسف مولایی و سردار مسجدی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس درخصوص حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت‎وگو شده است. همچنین در بخش دیگری از برنامه با محمد گلریز (خواننده انقلابی)، کورورش زارعی (بازیگر)، محمود یوسفی (شاعر) مصطفی جعفری (شاعر)، ابراهیم نوروزی فر (فعال فرهنگی)، نغمه مستشار نظامی(شاعر) و خسرو عباسی (نویسنده) صحبت شده است.
مجری این برنامه فاطمه اشکوریان تصاویری از آزاد سازی خرمشهر و عکس‎های خاطره انگیزی به میهمانان نشان می‎دهد و حس و حال آن‎ها را با دیدن این تصاویر جویا می‌شود. کارگردانی «میراث ماندگار» به عهده سعید چهرگانی است و از دیگر عوامل این برنامه می‎توان به نویسنده و کارشناس فرج آلادین، تصویربرداران امید فولادوند، حسین غلامی، مدیر تولید آن حسین بهزادی فر اشاره کرد.
«میراث ماندگار» محصول گروه سیاسی شبکه چهار سیماست و روز جمعه 3 خرداد، ساعت 13:45 از شبکه چهار پخش می‌شود.

امتیاز شما